اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس:

عدم توجه به رهنمودهای رهبری حرکت انقلاب را به بیراهه می‌کشاند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری معظم با درایتی که دارند، مسائل را بهتر درک فرموده و اگر ما به رهنمودهای ایشان توجه لازم را نداشته باشیم، حرکت انقلاب به بیراهه کشیده می‌شود.

عدم توجه به رهنمودهای رهبری حرکت انقلاب را به بیراهه می‌کشاند

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر توطئه‌های متعددی چه از سوی کشورهای غربی و هم از سوی عوامل فریب‌خورده آنها در داخل علیه ایران اسلامی ایجاد شده که همه این موانع به فضل الهی با موفقیت ملت ایران پشت سر گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: حال پرسش اساسی این است که موفقیت‌های اخیر به چه دلایلی حاصل شده است که در پاسخ به این پرسش می‌توان به درایت و هدایت‌های مدبرانه ولایت، ایستادگی مسئولان و مقاومت و ایثار ملت اشاره کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدارهای رهبری معظم انقلاب در مورد تهاجم فرهنگی و همچنین تذکرات معظم‌له درباره لزوم حمایت از تولید داخلی بیان داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال‌ها پیش در مورد خطر تهاجم فرهنگی هشدار دادند و سال‌ها قبل از اعمال تحریم‌ها بر لزوم حمایت از تولید ملی تاکید فرمودند.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: این موارد نشان می‌دهد که مردم و مسئولان باید همواره تذکرات رهبری معظم انقلاب را جدی گرفته و توجه به رهنمودهای ایشان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

* دشمنان برای ایجاد اخلال در انتخابات دندان تیز کرده‌اند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای ولی امر مسلمین در مورد انتخابات گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برای ایجاد اخلال در انتخابات دندان تیز کرده‌اند و می‌خواهند توطئه‌هایی مشابه سال 88 را در داخل کشور رقم بزنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین اگر به رهنمودها و تذکرات رهبری معظم انقلاب در این زمینه که بارها این موارد را تاکید فرموده‌اند، بی توجه باشیم با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهیم شد.

کیایی‌نژاد ادامه داد: جایگاه ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور کامل روشن و  مورد قبول همه اقشار جامعه است و اگر ما خدای ناکرده به رهنمودها و تذکرات رهبری معظم انقلاب بی‌توجه باشیم، به طور قطع مسیر حرکت انقلاب به بیراهه خواهد رفت.

انتهای پیام/ 2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول