اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وحدت صورت می‌گیرد

تبیین نقش رهبری در وحدت اسلامی در کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از تولید شش ویژه ‌برنامه هفته وحدت به منظور تبیین نقش رهبری در وحدت اسلامی از این کانال خبر داد.

تبیین نقش رهبری در وحدت اسلامی در کانال ندای اسلام

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژه برنامه‌های تهیه شده به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: کانال ندای اسلام به مناسبت هفته وحدت شش ویژه برنامه 30 دقیقه‌ای تولید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف ترویج وحدت در میان جوامع مسلمان تلاش دارند تا به لزوم وجود وحدت میان مسلمانان به خصوص در شرایط کنونی بپردازند.

مدیر کانال ندای اسلام اضافه کرد: در این برنامه‌ها مهدی ترابی و اعجاز حسین از اسکاتلند به عنوان کارشناس به موضوعاتی مانند تغییرات برای رسیدن به وحدت، وظیفه مسلمانان در رسیدن به وحدت، نقش رهبری در وحدت اسلامی و ... می‌پردازند.

وی ادامه داد: این برنامه از پنجم تا دهم بهمن‌ماه مصادف با هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

بنیانگذار جمهوری اسلامی به منظور ایجاد وحدت میان مسلمانان جهان، 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند تا در ایران هر دو احتمال ولادت نبی مکرم اسلام (ص) به روایت شیعه و سنی گرامی داشته شود.

کانال ندای اسلام بخش انگلیسی رادیو معارف بوده که آموزه‌های دینی را به زبان انگلیسی به مخاطبان ارائه می‌دهد.

«فانوس اخلاق اسلامی»، «دیدگاه‌هایی برای فردا»، «کلیدهای خوشبختی»، «بررسی خاستگاه شیعه»، «او پنجمین است»، «پلی به سوی صحیفه سجادیه» و «پاسخ به شبهات» از جمله برنامه‌های تولیدی این شبکه است.

برنامه‌های این شبکه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com قابل دریافت است.

انتهای پیام/78003/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول