اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه بویین زهرا:

ورزشکاران شهدا را الگوی اخلاق و ولایت‌مداری قرار دهند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: ورزشکاران باید شهدا را الگوی اخلاق و ولایت‌مداری خویش قرار داده و در این راستا افتخارآفرینی کنند.

ورزشکاران شهدا را الگوی اخلاق و ولایت‌مداری قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین یادواره گرامیداشت شهدای ورزشکار سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا امروز با حضور مسئولان و هیئت‌های ورزشی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهدای ورزشکار بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت ورزش در انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دارد و اظهار داشت: میادین ورزشی در حقیقت میدان مجاهدت و حماسه ارزشمند و همچنین مایه ترویج احکام اسلامی و انقلابی است که باید با تفکر ناب اسلامی در جامعه تقویت شده و تحکیم یابد.

وی با بیان اینکه ارتباط  سلامت، ورزش و جامعه باید عمیق و مورد توجه باشد، تصریح کرد: اگر ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و آنان را پر رونق‌تر جلوه‌ دهیم بی‌شک به مراتب آمار جرایم در جامعه نیز کمتر شده و کاهش می‌یابد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا خودسازی و ولایت‌مداری را از رمز‌های موفقیت و سلامت فکری ورزشکاران دانست و بیان کرد: ورزشکاران باید در همه میادین به‌ ویژه در میدان‌های اخلاقی و معنوی الگو  افراد دیگر بوده و لازمه این الگو پذیری نیز در درجه اول توجه به امر خودسازی و همچنین ولایت‌مداری است.

شجاعی‌مهر اضافه کرد: بسیجیان به عنوان سربازان ولایت وظیفه دارند مروج تفکر ولایی در جامعه باشند، این دو مقوله خودسازی و ولایت‌مداری همواره سبب موفقیت و سلامت فکری ورزشکاران در تمامی عرصه‌ها شده و آنان را از آفات دور می‌کند.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول