اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

بصیرت مردم و نقش ممتاز رهبری فصل مشترک پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی از نقش ممتاز رهبری و بصیرت و همراهی مردم به عنوان دو عامل مهم و اساسی در خلق حماسه 9دی یاد کرد.

بصیرت مردم و نقش ممتاز رهبری فصل مشترک پیروزی انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان، ضمن تبیین شرایط سیاسی پیشروی کشور، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات، دشمن تمام توان و امکانات خود را از طریق مرتبطان و ساکتان در فتنه و عوامل خارجی بسیج کرده تا با تفرقه‌افکنی بین مردم و مسئولان، کشور را با چالش مواجه کند.

وی افزود: در شرایط فعلی، بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه ایران تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری، بی‌شک سبب خنثی‌سازی توطئه‌های آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به وجوه اشتراک فراوان بین حماسه 9دی و ایام الله دهه فجر، گفت: آنچه سبب استقرار بزرگترین حکومت اسلامی پس از پیامبر و ائمه معصومین شد و معجزه قرن را رقم زد، رهبری امام راحل و بصیرت و آگاهی مردم بود که همین موضوع نیز حماسه 9دی را به رهبری مقام معظم رهبری و در صیانت از انقلاب بزرگ اسلامی آفرید.

وی با بیان اینکه شیطنت استکبار علیه جمهوری اسلامی به دلیل تبعیت از احکام انسان‌ساز و الهی اسلام استمرار دارد، گفت: به اذعان سیاست‌مداران نظام سلطه، تا زمانی که این انقلاب رهبری فرزانه و شجاع دارد و مردم تحت زعامت ایشان قرار دارند، دسیسه‌های آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کارساز نخواهد بود.

فروزان مهر در ادامه با اشاره به فتنه 88، تاکید کرد: نقش آفرینی دشمن و عده‌ای خواص بی‌بصیرت، شرایطی را برای کشور به وجود آورد که نظام سلطه به این باور رسید که می‌تواند مقاصد شوم خود را در به زانو درآوردن ایران اسلامی عملیاتی کند؛ ولی بصیرت و اقتدای امت به امامشان سبب خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران و اسلام شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در مراحل مختلف باید نگاهمان به رهبری و حرکت در راستای آرمان و اهداف متعالی نظام باشد، به گونه‌ای که نه یک گام فراتر بگذاریم و نه عقب بمانیم که این دلیل و فصل مشترک پیروزی انقلاب اسلامی و خلق حماسه 9دی است.

وی با بیان اینکه مردم وظیفه‌شناس ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند، به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد تا با مردم صادقانه رفتار کنند، به نحوی که آنان نظام و حاکمیت را از خودشان و برای خودشان بدانند.

رئیس شورای اداری استان به ترسیم وضعیت اقتصادی کنونی پرداخت و گفت: در شرایطی که دشمن از اقتصاد به عنوان حربه‌ای علیه نظام استفاده می‌کند و با اعمال تحریم‌های گوناگون سعی در کند کردن روند رو به رشد کشور دارد،بصیرت و همراهی مردم با دولت و نظام سبب می‌شد تا با سربلندی از این برهه تاریخی نیز عبور کنیم.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول