اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر طرح ولایت دانشجویان استان همدان خبر داد

آغاز طرح ولایت دانشجویان استان همدان در ملایر

خبرگزاری فارس: دبیر طرح ولایت دانشجویان استان همدان از آغاز دوره آموزشی این طرح ویژه دانشجویان استان در دانشگاه ملایر خبر داد.

آغاز طرح ولایت دانشجویان استان همدان در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام علی عزیزی در آغاز این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ولایت استانی در سطح یک و در مراحل بعدی سطح دو و سه کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقاء سطح فکری و اعتقادی دانشجویان برگزار می‌شود، افزود: این دوره با عنوان بالا بردن سطح مبانی دینی و اسلامی دانشجویان استان همدان و آشنایی با مبانی عملی و نظری، سیره ائمه و ولایت‌مداری برگزار شده و دانشجویان شرکت کننده بعد از گذراندن دوره، در آزمون شرکت کرده و برگزیدگان برای سطوح دو و سه به مرحله کشوری در تابستان سال آینده اعزام خواهند شد.

دبیر طرح ولایت استان بیان داشت: انتظار می‌رود خروجی این دوره‌ها تربیت افرادی باشد که به عنوان سرگروه در رده‌های بالاتر به عنوان مربیان شجره طیبه صالحین انتخاب شوند و بعد از گذراندن سطوح بالاتر در مرحله کشوری موفق به گرفتن گواهی نامه کشوری شده که از این افراد به عنوان مربی و سرگروه در نقاط مختلف استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت: دانشجویان شرکت کننده در این طرح از بین دانشجویان علاقمند و دانشجویان بسیجی انتخاب شده و بعد از ارزیابی و مصاحبه وارد دوره شده و آموزش‌های لازم را برای سطوح بالاتر می‌بینند.

عزیزی با بیان این که هدف طرح ولایت پرورش افرادی متعهد به نظام و برای نظام است، گفت: خوشبختانه این طرح بیش از 15 سال است که در سطح کشور اجرایی شده و بسیاری از افراد که در رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند از بین همین افراد طرح ولایت انتخاب می‌شود.

وی ابراز داشت: در دوره طرح ولایت دانشجویان استان همدان 205 دانشجو از سراسر دانشگاه‌های استان بر اساس سهمیه انتخاب شده‌اند که از 11تا 20 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه ملایر دوره طرح ولایت را خواهند گذراند.

دبیر طرح ولایت دانشجویان استان همدان خاطرنشان کرد: این دانشجویان بعد از پایان دوره آزمون داده و دوره با اردوی قم و جمکران به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/89013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول