اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش راین:

ساده‌زیستی نشانه بارز رهبران انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش راین گفت: ساده‌زیستی نشانه بارز رهبران انقلاب اسلامی است و سیره و منش زندگی آنها بر پایه احکام دین مبین اسلام استوار است.

ساده‌زیستی نشانه بارز رهبران انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، نقی عظیمی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدارس راین با گرامیداشت دهه فجر و سالرزو ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به بازگویی بخشی از جریانات انقلاب پرداخت و اظهار داشت: اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب از مدارس آغاز می‌شود، دلیل روشنی بر نقش مهم دانش‌آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب و پاسداری از آرمان‌های والای آن است.

وی از دانش آموزان خواست تا کتاب تاریخ انقلاب را با دقت مطالعه کنند و نخستین وظیفه دانش‌آموزان را در این راستا شناخت رهبران انقلاب یعنی امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: رهبران انقلاب ما با تمام رهبران انقلاب‌های دنیا متفاوت هستند و سیره و منش زندگی آنان بر پایه ساده زیستی و احکام دین مبین اسلام استوار است.

بخشدار راین به تشریح توطئه‌های دشمنان در مقابله با انقلاب پرداخت و تصریح کرد: دشمنان در این آخرین حربه خود در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز شکست می‌خورند، زیرا انقلاب ما یک انقلاب اقتصادی نبود که بتوان با این جنگ‌های اقتصادی آن را شکست داد.

در این مراسم جعفری رئیس اداره آموزش و پرورش راین با گرامیداشت دهه فجر با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمن که آخرین حربه آنان برای مقابله با نظام است با همت و تلاش مردم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیاده کردن اقتصاد مقاومتی محکوم به شکست است.

درخشش دانش‌آموز راینی در مسابقات المپیاد فرش

هانیه عسکری دانش‌آموز هنرستان الزهرا(س) راین در مسابقات المپیاد فرش خوش درخشید.

در این المپیاد که در شهر کرمان برگزار شد، هانیه عسکری دانش‌آموز رشته فرش هنرستان الزهرا(س) با کسب رتبه دوم استان در رشته بافت به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کرد.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول