اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 42

ولایتمداری مردم پیروزی غرورآفرین به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس: سپاهیان حضرت سیدالشهدا (ع) با بیان این‌که ولایتمداری مردم پیروزی غرورآفرین به ارمغان آورد، تأکید کردند: مردم گذشته خود را چراغ راه آینده خود قرار دادند.

ولایتمداری مردم پیروزی غرورآفرین به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران بار دیگر دهه‌نورانی پیروزی انقلاب اسلامی فرارسید و برگ دیگری بر اوراق زرین اسلام ناب افزوده شد. سبزپوشان سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر با صدور بیانیه‌ای با تأکید بر این‌که ولایتمداری مردم پیروزی غرورآفرین را به ارمغان آورد، عنوان کردند:  مردم غیور و سرافراز ایران اسلامی گذشته را چراغ راه آینده خود قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: دهه‌فجر، ‌ایامی که هر لحظه آن به لطف الهی با رهبری داهیانه امام‌خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار ما از آن امام سفر کرده به پیروزی غرورآفرین دست یافت و در تداوم این مسیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت سرافراز و سربلند این مرز و بوم لحظه‌ای درنگ نکرده و گذشته را چراغ راه آینده خود قرار داد، درود خداوند بر این امت اسلام و رهبر الهی باد.

ما سربازان سبزپوش سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) ضمن شادباش این ایام، بر آیین مکتب آقا و مولای خود امام‌حسین (ع) مجدداً قسم یاد کرده و همچنان که در دوران دفاع مقدس با خون همرزمانمان بر این پیمان استوار ماندیم؛ بیان می‌داریم:

1- دسیسه‌های پیچیده دشمن در قالب تحریم، به لطف الهی، با همدلی و وحدت مسئولان و مردم تبدیل به فرصت طلایی خودکفایی تمام عیار خواهد شد.

2- بیداری اسلامی کشورهای منطقه در پرتو مقاومت و الگوی ایران اسلامی، ثبات و آرامش را به ارمغان خواهد آورد.

3- فروپاشی خانه عنکبوتی سلطه جهانی، با وعده و سنت الهی محقق خواهد شد.

4- توطئه‌های قومی، مذهبی توسط دستگاه‌های امنیتی، جریانات وابسته و شرکت‌های روسیاه غرب با خون قرمز شهدای امت اسلامی نقش بر آب می‌شود.

5- توانایی ملت ارزشمند انقلاب اسلامی در کسب دستاوردهای علمی، صنعتی، فرهنگی، عملی و مؤثر هندسه سیاسی مطلوب جهان را محقق می‌نماید.

6- انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 با حضور حداکثری و با نشاط مردمی دوام نظام اسلامی، تداوم راه امام‌خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

این گزارش حاکی است، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سید‌الشهدای استان تهران دقایقی دیگر در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌‌های این سپاه را که به مناسبت ایام دهه‌فجر تدوین و برنامه‌ریزی کرده است را تشریح می‌کند.

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول