اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی خبر داد

افتتاح 331 پروژه جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: 331 پروژه جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی با اعتبار 350 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح 331 پروژه جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد طباطبایی ظهر امروز در نشست خبری در سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی اظهار کرد: 331 پروژه در دهه فجر امسال با اعتبار 350 میلیارد ریال افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها سبب هزار و 356 اشتغالزایی مستقیم و 4 هزار و 811 اشتغالزایی غیرمستقیم و بهره‌مندی 6 هزار و 339 خانوار می‌شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی افزود: بیشتر پروژه‌های افتتاحی استان خراسان‌رضوی در حوزه مدیریت آب و خاک است؛ و از سال گذشته سیستم‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی برای صرفه‌جویی در مصرف آب لحاظ شده است.

طباطبایی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقدار کمی از اعتبارات عمرانی سال 91 اختصاص پیدا کرده اما در راستای پویایی طرح کشاورزی مقاومتی تدوین و به شهرستان‌های خراسان‌رضوی ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های طرح اقتصاد مقاومتی تکیه بر اعتبارات عمرانی و نفتی نداشته و اعتبارات دولتی را برطرف کرد.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی یادآور شد: مهم‌ترین فعالیت جهاد کشاورزی انتقال دانش و بومی‌سازی فناوری و دانش پیشرفته است تا از این طریق بتوان تولیدات کشاورزی با هزینه کمتر و کیفیت بهتر را ارائه کرد.

طباطبایی افزود: در طرح کشاورزی مقاومتی تمام کارشناسان سازمان در عرصه‌های تولیدی حضور پیدا می‌کنند تا با افزایش بهره‌وری محصولات بهتری را ارائه کنند.

وی با اشاره به موضوع زیرساخت‌های کشاورزی گفت: در موضوع زیرساخت‌ها مانند آبیاری نوین تسهیلات کم بهره طرح توسعه کشاورزی در سال 90 و 91 به متقاضیان داده شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: طبق آخرین آمار حدود 5 هزار و 600 طرح به تصویب بانک کشاورزی رسیده که 78 درصد آن عقد قرارداد شده است.

طباطبایی در ارتباط با تسهیلات پروژه‌های دامی استان اظهار کرد: 56 میلیارد تومان تسهیلات سال 90 و 91 در بخش تولیدات دامی بوده است.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول