اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-92

سلمانی‏نژاد: 271 روحانی در دهه فجر به سمنان اعزام می‏شوند

خبرگزاری فارس: مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام 271 روحانی در دهه مبارک فجر به نقاط مختلف این استان خبر داد.

سلمانی‏نژاد: 271 روحانی در دهه فجر به سمنان اعزام می‏شوند

حجت‏الاسلام محمدعلی سلمانی‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به اعزام 271 مبلغ در دهه فجر به نقاط مختلف این استان اظهار داشت: از این تعداد 22 نفر اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و بقیه بومی استان سمنان هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن 83 مبلغ زن نیز در سی و چهارمین بهار انقلاب به مساجد شهری و روستایی استان سمنان اعزام می‏شوند.

سلمانی‏نژاد تبیین دستاوردهای انقلاب و جایگاه ولایت فقیه با استفاده از آیات نورانی قرآنی کریم، مزایای قانون هدفمند کردن یارانه‏ها و شناسایی فرقه‏های نوظهور را از مهم‏ترین اهداف مبلغان اعزامی برشمرد.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: به دلیل تقارن ایام مبارک دهه فجر با هفدهم ربیع‏الاول و هفته وحدت مبلغان وظایف دیگری از جمله تبیین ویژگی‏های پیامبر اکرم(ص) و ترویج فرهنگ وحدت بین شیعه و سنی را نیز بر عهده دارند.

وی اقامه نماز، بیان احکام شرعی، گفتمان‏های دینی و پرسش و پاسخ، سرکشی از خانواده‏های معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‏های مبلغان اعزامی در ایام تبلیغ عنوان کرد.

انتهای پیام/74003/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول