اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

جذب 3 هزار نیروی کار در آزمون استخدامی مازندران

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: 3 هزار نیروی کار پس از آزمون استخدامی مازندران جذب می‌شوند.

جذب 3 هزار نیروی کار در آزمون استخدامی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، احمد جمشیدی ظهر امروز در بازدید از عباس‌آباد و دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: 600 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان جذب و استخدام خواهند شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات اخیر هیئت وزیران از 3 هزار سهمیه استخدامی که بر اساس آزمون عمومی صورت خواهد گرفت، 25 درصد مربوط به فرزندان شهدا و جانبازان استان است، گفت: از 16 آذر ماه فرزندان شهدا و ایثارگران می‌توانند به مدت 10 روز وارد سایت شوند و تا یک ماه آینده در آزمون عمومی شرکت و پس از طی مراحل قانونی در 33 دستگاه اجرایی استان با اعتبار استانی جذب و مشغول به کار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: تاکنون حدود 403 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران مازندران در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به کار شدند.

وی همچنین از جذب 120 سهمیه استخدامی مشمول قرارداد کارگری برای فرزندان شهدا و ایثارگران خبر داد و اذعان داشت: مازندران در جذب نیرو به ویژه در بخش خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از استان‌های برتر کشور است.

انتهای‌پیام/86020/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول