اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی گچساران خبر داد

جذب نیرو در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برای راه‌اندازی مرکز سلامت کار در این شرکت به تعدادی نیرو از فارغ التحصیلان روانشناسی نیاز دارد.

جذب نیرو در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ابوالفضل کرمی امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: بیکاری یکی از معضلات اساسی گچساران بوده و باید برای رفع آن چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی اساسی کرد.

وی افزود: گچساران با وجود برخوردار بودن از منابع عظیم نفت و گاز با بالاترین آمار بیکاری رو به رو بوده و این از مشکلات مهم جوانان این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه گچساران 17 هزار و باشت یک هزار و 500 بیکار دارد، گفت: این آمار تا پایان آذرماه امسال بوده و این افراد دارای کارت بیکاری هستند.

اولویت جذب نیرو با افراد بومی گچساران و باشت است

کرمی از جذب نیرو و دعوت به همکاری تعدادی از فارغ‌التحصیلان روانشناسی در صنعت نفت گچساران خبر داد و گفت: بهداشت و در‌مان صنعت نفت گچساران در نظر دارد به منظور راه‌اندازی مرکز روان‌شناختی (سلامت کار) از میان داوطلبان واجد شرایط مرد و زن افراد مورد نیاز این مرکز را جذب کند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران تصریح کرد: افراد مورد نظر از رشته‌های کارشناسی ارشد بالینی دو نفر، گفتار درمان یک نفر، ارشد مشاوره یک نفر، روان‌سنج کاردان یک نفر، مددکار یک نفر و روان پرستار یک نفر انتخاب می‌شوند.

کرمی اولویت در جذب نیرو را با نیروهای بومی گچساران و باشت عنوان کرد و یادآور شد: دعوت به کار از افراد پذیرفته شده پس از قبولی در مصاحبه حضوری صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به واحد مددکار اجتماعی و واحد روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت گچساران مراجعه کنند.

انتهای پیام/82014/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول