اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

بودجه بازنشستگی 200 کارگر رسمی نساجی تامین شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: با کمک دولت اعتبار 207 کارگر رسمی نساجی مازندران تامین و بازنشستگی 27 نفر دیگر نیز تایید شد.

بودجه بازنشستگی 200 کارگر رسمی نساجی تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی سازش را به هیچ عنوان در خود جای نمی‌دهد، اظهار داشت: همیشه وجود این فرهنگ است که قدرتی افزون در نظام‌های اسلامی ایجاد می‌کند.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه هراس دشمنان از ایران اسلامی به دلیل داشتن ارتش و نیروی نظامی نیست گفت: جاری بودن روحیه بسیجی که نشأت گرفته از فرهنگ شهادت و ایثار است، موجب این ترس در دشمنان شده است.

پیرفلک با اشاره به کوتاه بودن دوران مسئولیت و خدمت مدیران گفت: باید از فرصت خدمتی که به ما داده شده به بهترین روش استفاده کنیم و با خدمت به مردم از این آزمون روسفید بیرون آییم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان قائمشهر روزهای سه‌شنبه باید در ملاقات‌های عمومی خود با مردم حضور داشته باشند اظهار داشت: در این روز به غیر از جلسه با مردم در مجالسی دیگر نباید حضور پیدا کنند و هیچ عذری پذیرفته نیست.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه استاندار مازندران برای انجام دیدار عمومی با مردم قائمشهر جمعه هفته آینده 17 آذر در مصلای جمعه شهرستان حضور دارند از مسئولان و مدیران خواست تا با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خود در این ملاقات عمومی شرکت کنند. 

وی درباره مشکلات تعدادی از کارگران شرکت نساجی مازندران که بیش از یک سال است که به سن بازنشستگی رسیده و به دلیل عدم اهتمام جدی سرمایه‌گذار نساجی تاکنون بلاتکلیف مانده بودند گفت: با پیگیری و تلاش استاندار، نمایندگان و مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگی 207 نفر از این عزیزان مسجل شد و 24 نفر دیگر نیز واجد شرایط شناخته شدند که در آینده‌ای نزدیک کارهای قانونی آنها نیز انجام می‌شود.

پیرفلک با اشاره به پروژه ناتمام راه قائمشهر به جویبار و قائمشهر به کیاکلا اظهار داشت: تعریض این دومحور که از طرح‌های مصوب سفر اول رئیس جمهور به قائمشهر بوده بیش از سه سال است که معطل مانده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی فاز دوم محور کیاکلا به قائمشهر که با بیش از پنج میلیارد تومان تامین اعتبار شد آغاز می‌شود و انتظار ما از اداره کل راه و شهرسازی این است که با توجه به اینکه این دو محور از محورهای اساسی شهرستان به شمار می‌روند در روند تعریض آن سرعت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/86008/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول