اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

منبع مالی باید برای بازنشستگی زود‌تر از موعد آتش‌نشانان تأمین شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تأمین منابع مالی برای 20 ساله شدن بازنشستگی نیرو‌های آتش‌نشانی با اعتبارات استانی و شهری محقق نمی‌شود و منبع مالی باید برای بازنشستگی زود‌تر از موعد آتش‌نشانان تأمین شود.

منبع مالی باید برای بازنشستگی زود‌تر از موعد آتش‌نشانان تأمین شود

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که مجلس برای اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای 20 ساله شدن بازنشستگی آتش‌نشانان چه اقداماتی را انجام می‌دهد، اظهار کرد: از تصویب قانونی برای 20 ساله شدن بازنشستگی نیرو‌های آتش‌نشانی اطلاعی ندارم.

وی اضافه کرد: در صورتی که این قانون هنوز تصویب نشده باشد و تنها طرح 20 ساله شدن بازنشستگی آتش‌نشانان به مجلس ارائه شده باشد، این طرح باید در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشاغل سخت و زیان‌آور تابع قانون کار است، تصریح کرد: در صورت تصویب قانونی برای 20 ساله‌شدن بازنشستگی نیرو‌های آتش‌نشانی نمایندگان مجلس از این موضوع حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی برای 20 ساله شدن بازنشستگی نیرو‌های آتش‌نشانی با اعتبارات استانی و شهری محقق نمی‌شود، ادامه داد: بار مالی مورد نیاز باید برای تحقق این موضوع تأمین شود و منبع مالی باید برای بازنشستگی زود‌تر از موعد آتش‌نشانان تأمین شود.

فولادگر با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز باید برای بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور در بودجه مشخص شود، تاکید کرد: اعتبارات مورد نیاز برای بازنشستگی زود‌تر از موعد در این مشاغل باید در بودجه سالانه کشور آورده شود.

وی با تاکید بر اینکه البته بازنشستگی برای مشاغل سخت و زیان‌آور نیز متفاوت است، افزود: بر اساس قانون بازنشستگی برای برخی از مشاغل سخت و زیان‌آور با توجه به درصد سختی و زیان آنها 25 سال و برای برخی دیگر نیز 20 سال است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین اعتبارات مورد نیاز برای بازنشستگی نیرو‌های مشاغل سخت و زیان‌آور نیز به عهده سازمان تأمین اجتماعی است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول