اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش کاشمر:

بازنشستگی همزمان تعدادی از معلمان کاشمری مشکل بزرگی است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کاشمر گفت: زنگ خطر بازنشسته ‌شدن همزمان تعداد زیادی از معلمان مقطع ابتدایی در کاشمر به صدا درآمده و این فاجعه‌ای برای آموزش و پرورش این شهرستان است.

بازنشستگی همزمان تعدادی از معلمان کاشمری مشکل بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر سید ابوالفضل حسینی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد معلمان ابتدایی کاشمر عدد ثابتی است و تعداد کمی از آنها از مجموعه خارج می‌شوند و این در حالی است که در چند سال آینده به یک باره تعداد زیادی از آنان که با هم شروع به کار کرده‌اند با هم بازنشسته شده و از مجموعه آموزش و پرورش خارج می‌شوند به عنوان نمونه شنیده شده که 200 نفر از معلمان این شهرستان با هم وارد مراکز تربیت معلم شده و در چند سال آینده با هم بازنشسته می‌شوند.

حسینی افزود‌: ما این موضوع را به اداره‌کل آموزش و پرورش استان هم اعلام کرده‌ایم و لازم است از هم‌اکنون با جذب نیروی بومی توسط دانشگاه فرهنگیان پیش‌بینی‌‌های لازم برای سال‌های آینده انجام شود.

فرماندار کاشمر نیز در این جلسه با ابراز تأسف از قرار گرفتن آموزش و پرورش کاشمر در رتبه 15 استان اظهار داشت: بر اساس تقسیم‌بندی اداره‌کل آموزش و پرورش، شهرستان کاشمر مرکز قطب شهید مدرس(ره) است و شهرستان‌های گناباد، بردسکن، خلیل‌آباد، مه ولات، بجستان و بخش کوهسرخ زیر مجموعه کاشمر هستند، بنابراین انتظار می‌رود آموزش و پرورش کاشمر جایگاه بهتری را در استان داشته باشد.

مهدی فروزان ادامه داد: یکی از مسائلی که باید در دستور کار همه ما باشد، جذب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی به منظور حرفه‌آموزی توسط آنان است چرا که در حال حاضر ورودی دانش‌آموزان کاشمری به رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش کم است و باید به رقم قابل قبولی برسد. 

وی همچنین از طرف شورای آموزش و پرورش کاشمر با آسیب دیدگان آتش‌سوزی در یک مدرسه شهرستان پیرانشهر ابراز همدردی کرد و تأکید کرد که بروز این گونه حوادث به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

انتهای پیام/70004/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول