اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره تکریم و منزلت سپاه:

پاسداری شغل نیست که بازنشستگی داشته باشد

خبرگزاری فارس: معاون تکریم و منزلت اداره بازنشستگی سپاه پاسداران گفت: پاسداری شغل نیست که بازنشستگی داشته باشد و باید برای خدمت به انقلاب و اسلام همیشه آماده باشیم.

پاسداری شغل نیست که بازنشستگی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، حسین پورقناد در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه استان سمنان که با حضور 500 نفر در تالار شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد، گفت: همان‏طور که از نام این همایش معلوم بوده، هدف از برگزاری این همایش، دیدار و یادآوری خاطرات و رشادت‏ها و زحمات بازنشستگان و بیان ماموریت‏های کانون بازنشستگان سپاه است.

معاون تکریم و منزلت اداره بازنشستگی سپاه با اشاره به رسالت پاسداری گفت: ما رسالت پاسداری خود را حفظ می‏کنیم و همچنان به عنوان یک وابسته به سپاه پاسداران وظیفه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را فراموش نخواهیم کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از تجربیات نسل اول سپاه پاسداران بیان داشت: باید بازنشستگان در بدنه سپاه حفظ شده و از نقطه نظرات و تجربیات آنان در برنامه‏ریزی‏های سپاه استفاده کرد و یکی از برنامه‏های مهم که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند همین همایش‏ها و گردهمایی‏های فصلی با عنوان انس و مودت است.

پورقناد با اشاره به جایگاه کانون بازنشستگی سپاه خاطرنشان کرد: کانون بازنشستگی سپاه با توجه به نیاز مجموعه و با تشکیل معاونت بازنشستگی سپاه تشکیل شده است و از کانون بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح جداست چراکه حقوقی و درمانی نیروهای مسلح بعد از بازنشستگی برعهده کانون بازنشستگان استان‏ها و شهرستان‏ها است و این مربوط به کانون بازنشستگی سپاه نمی‏شود.

وی با اشاره به کارکرد معاونت بازنشستگان سپاه گفت: این معاونت در سپاه تشکیل شد و مانند مابقی معاونت‏های سپاه دارای وظایف و برنامه‌های مدون سالانه می‏باشد که با توجه به بودجه و هزینه‌های سالانه برنامه‏ریزی می‏شود.

وی با اشاره به برخی از هزینه‏های معاونت بازنشستگی سپاه افزود: این هزینه‏ها در قالب وام ضروری، ازدواج، سفر زیارتی، یارانه و برگزاری مجالس و برنامه‏هایی چون همین همایش مودت و انس در نظر گرفته می‏شود.

پورقناد تصریح کرد: این برنامه‏ها توسط کانون بازنشستگان نیروهای مسلح نیز ارائه می‏شود و هیچ ممنوعیتی برای استفاده از امکانات کانون بازنشستگان سپاه و نیروهای مسلح و استفاده از تسهیلات واگذاری نیست و شخص بازنشسته می‏تواند از امکانات دو سازمان استفاده نماید.

در این مراسم، همچنین مسئول کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان سمنان با اشاره به انجام برنامه‏های مختلف از آمادگی این سازمان در جهت پاسخگویی به نیازها و مشکلات بازنشستگان خبر داد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول