اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیان‌گذار شبکه درمانی کشور:

باید از افراد موثر بعد از بازنشستگی هم استفاده کرد

خبرگزاری فارس: بیان‌گذار شبکه بهداشتی و درمانی کشور گفت: باید از افراد موثری که می‌توانند در شبکه درمانی و بهداشتی کشور نقش مهم ایفا کنند حتی بعد از بازنشستگی نیز استفاده کرد.

باید از افراد موثر بعد از بازنشستگی هم استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین ملک‌افضلی ظهر امروز در مراسم تودیع معاون فنی مرکز بهداشت خراسان‌رضوی که در سالن آمفی‌ تئاتر پژوهشکده عباس زادگان برگزار شد اظهار کرد: در خدمت به جامعه نباید بازنشستگی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به خدماتی که غلامحسن خدایی در طول دوران خدمت خود به مردم ارائه داد تصریح کرد: باید به عنوان یک الگو و فردی که نجات دهنده سیستم بهداشت خراسان‌رضوی از ایشان الگو گرفت.

بنیان‌گذار شبکه بهداشتی و درمانی کشور در ارتباط با ویژگی‌هایی که افراد نمونه و الگو برای جوانان باید داشته باشند خاطرنشان کرد: داشتن اعتقاد و عشق به کار یک موتور محرک بزرگ است که می‌تواند برای افراد انگیزه ایجاد کند.

ملک افضلی با بیان اینکه تمامی ویژگی‌هایی که در یک انسان خدمتگزار وجود دارد در معاون فنی مرکز بهداشت خراسان‌رضوی نیز یافت می‌شود عنوان کرد: تقوای کاری، دقت در کار و دانش طلبی از جمله این ویژگی‌ها است.

وی با تاکید براینکه تمام افرادی که الگو هستند باید تا جایی که در توان دارند در مملکت خدمت کنند تاکید کرد: اصلاً نمی‌توان تصور کرد کسانی که الگوی رفتاری هستند و مملکت روی آنها سرمایه گذاری کرده خانه نشین شده و ارائه خدمات خود را پایان دهند.

بنیان‌گذار شبکه بهداشتی و درمانی کشور اضافه کرد: این افراد باید در صحنه حضور داشته باشند و موثر واقع شوند تا بتوانند به کشور خدمت کنند.

ملک‌افضلی با بیان اینکه افرادی که سیستم مراقبت‌های اولیه بهداشتی را در کشور پایه گذاری کرده‌اند باید تا جایی که می‌توانند به آن خدمت کنند یادآور شد: افرادی که این سیستم را پایه گذاری کرده‌اند افرادی ارزشمند و دانا هستند و سیستمی که پایه گذاری کرده‌اند هم اکنون در کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا به کار گرفته می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیران استان خراسان‌رضوی باید از کسانی مانند غلامحسن خدایی نهایت استفاده را داشته باشند ادامه داد: نباید اجازه داد افراد معتقدی مانند پایه گذاران سیستم مراقبت‌های اولیه بهداشتی در کشور که خدمتگزاران بزرگ کشور هستند از انگیزه‌های اصلی خود فاصله بگیرند.

بنیان‌گذار شبکه بهداشتی و درمانی کشور با اشاره به قدر و مقام تمامی خدمتگزاران سیستم بهداشتی و درمانی کشور گفت: در زمان کوتاه و چند دقیقه نمی‌توان از اقدامات خدمتگزاران سلامت جامعه تقدیر به عمل آورد ولی باید هر کس و در هر مقامی که قرار دارد باید برای خدمت بهتر به مردم تلاش کند تا عاقبت خوب و شایسته تقدیری داشته باشد.

انتهای پیام/70010/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول