اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران صورت گرفت

بررسی 13 هزار درخواست بازنشستگی مشاغل سخت

خبرگزاری فارس: معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از وصول و بررسی 13 هزار و 115 درخواست بازنشستگی توسط کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور در 8 ماه سال جاری در این استان خبر داد.

بررسی 13 هزار درخواست بازنشستگی مشاغل سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری افزود: این تعداد پرونده با تشکیل 30 جلسه بدوی تا پایان آبان ماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت تعداد 10 هزار و 836 پرونده مورد تأیید قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه وصول و بررسی درخواست‌های بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور در سال جاری گفت: در سال گذشته تعداد 5 هزار و 328 پرونده وصول و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

اصغری ادامه داد: کارگران قبل از هر اقدام آیین‌نامه‌های مربوطه را که در بخش سخت و زیان‌آور سایت اداره کل موجود است، به دقت مطالعه کرده و نسبت به تکمیل فرم‌ها اقدام کنند.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بر اساس قانون افراد دارای 20 سال سابقه کار مستمر در کارهای سخت و زیان‌آور و 25 سال سابقه غیرمستمر در کارهای سخت و زیان‌آور بدون شرط سنی بازنشسته می‌شوند و همچنین افراد با حداقل 20 سال سابقه پرداخت بیمه در این نوع مشاغل می‌توانند با تکمیل فرم مربوط متقاضی بررسی سوابقشان شوند.

وی در پایان افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل به نشانی اینترنتی mazandaran.mcls.gov.ir و یا به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول