اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز- 37

مهدوی: 45 پروژه در بابل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: در ایام‌الله دهه فجر امسال 45 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 27 میلیارد و 500 میلیون تومان در بابل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

مهدوی: 45 پروژه در بابل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی در نشست با مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه اظهار داشت: دهه فجر انفجار نوری بود که نورانیت آن در سطح جهان گسترده شد تا جایی که همه دوستان همراه انقلاب از این نور بهره برده و احساس شعف کرده و سبب نگرانی و یأس در دشمنان نظام شده است.

وی افزود: در ایام دهه فجر بیش از 136 برنامه رسمی و بیش از یک هزار برنامه در سطح بخش‌ها برگزار می‌شود که هر مسجد یک برنامه خواهد داشت.

مهدوی با اشاره به اینکه هفت برنامه قرآنی در سطح شهرستان بابل برگزار می‌شود، تصریح کرد: تولد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی به میزبانی مازندران دو مناسبت مهمی است که با ایام دهه فجر امسال تقارن داشته و سبب تقویت این ایام می‌شود.

فرماندار بابل با تقدیر از روابط عمومی سپاه بابل گفت: از مانور فرهنگی خوب روابط عمومی سپاه بابل که با نصب بنر شهدا در سطح شهر فضای شهرستان را آماده برای ورود به ایام دهه فجر کرد تشکر می‌کنیم و امیدواریم همه مسئولان روابط عمومی بتوانند فضاسازی مناسبی در اداره و فضای پیرامون اداره خود داشته و شاهد چنین اقدام فرهنگی برجسته باشیم.

وی اذعان داشت: برنامه‌ریزی دقیق درباره افتتاح پروژه‌ها و فراهم کردن امکانات ایاب و ذهاب و اطلاع‌رسانی به خبرنگاران و مدعوین به عهده روابط عمومی بوده و هیچ کوتاهی در مورد برنامه‌ریزی فرهنگی از سوی آن‌ها پذیرفته نیست.

وی ابراز امیدواری کرد امیدواریم شاهد انتقادهایی در این زمینه که در سال‌های قبل از سوی خبرنگاران بود نباشیم.

فرماندار بابل به تالیف نخستین دانشنامه مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: این دانشنامه با مسئولیت پروفسور انوشه مؤلف جهانی در حوزه بخش‌های مختلف شیعه و بیش از 500 نفر از مؤلفان مازندران تهیه و تنظیم خواهد شد.

مهدوی تصریح کرد: این دانشنامه در موضوع‌های مختلف تاریخی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه در حوزه دفاع مقدس است.

وی افزود: برای تنظیم این دانشنامه نیازمند اندیشمندان، نخبگان و تألیف‌گران ناشناخته استان هستیم تا با برقراری ارتباط با روابط عمومی فرمانداری بابل در این امر مهم ما را یاری کنند.

انتهای پیام/86009/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول