اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر

78 طرح در دهه فجر در سیرجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان سیر‌جان 78 طرح و پروژه افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

78 طرح در دهه فجر در سیرجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمد‌علی توحیدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 78 طرح در سیرجان اظهار داشت: برای اتمام این طرح‌ها که شامل پروژه‌های عمرانی‌، فرهنگی‌، بهداشتی و کشاورزی است، 300 میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و دانشگاهی هزینه شده است.

وی گفت: این طرح‌ها مشتمل بر پنج طرح دانشگاه آزاد، شش طرح بنیاد مسکن، چهار طرح نوسازی مدارس‌، چهار طرح شرکت گاز، شش طرح آب شهری و روستایی‌، 14 پروژه شهرداری‌، چهار طرح معدنی و صنعتی، پنج طرح برق‌رسانی، پنج طرح ورزشی و پنج طرح کشاورزی‌ بهداشتی،هلال‌احمر و کمیته امداد است. 

توحیدی عنوان کرد: 20 طرح دیگر نیز در این ایام عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و مسابقات مختلف ورزشی به همراه جشن‌های پیروزی انقلاب در شهر و روستاها با برنامه‌ریزی و همکاری بخشداران و دهیاران اجرا و برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با هدف شناساندن ارزش‌های انقلاب به نسل جوان در مدارس و پایگاه‌های بسیج و پایگاه دریایی و آمادگاه دریایی جنوب در این شهرستان برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/80015/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول