اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد

افتتاح 77 پروژه کشاورزی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب 77 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 77 پروژه کشاورزی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل عبدایمانی عصر امروز در جلسه هماهنگی افتتاح طرح‌های دهه فجر جهاد کشاورزی استان با محوریت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل طرح‌های زیربنایی، خدماتی و تولیدی هستند که با بهره‌برداری از آنها در مجموع برای 137 نفر ایجاد اشتغال مستقیم حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش آب و خاک از اولویت توسعه استان اردبیل است، ادامه داد: بخش آب و خاک با 28 پروژه بیشترین طرح‌های افتتاحی سازمان جهاد کشاورزی را در این ایام به خود اختصاص داده است.

عبدایمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر پروژه‌های آب و خاک، تعداد 21 طرح در بخش شیلات و آبزیان، 13 طرح در تولیدات دامی و دو طرح در بخش صنایع و توسعه روستایی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول از بهره‌برداری یک طرح در بخش تولیدات گیاهی خبر داد و تصریح کرد: به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، شش پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری و شش پروژه نیز در بخش امور عشایری در سطح استان افتتاح شده و در اختیار بهره‌برداران قرار می‌گیرد.

وی در مورد برنامه‌های اجرایی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان در ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: افتتاح طرح‌های تولیدی، کشاورزی و خدماتی در مناطق مختلف استان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه یادآور شد: سعی شده است این پروژه‌ها با اولویت خاص و همچنین از محل تسهیلات دریافتی حمایت از بخش کشاورزی تکمیل شده و در اختیار بهره‌برداران قرار بگیرد.

* بهره‌برداری از پنج پروژه عمرانی در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به میمنت ایام دهه فجر، فرماندار شهرستان نیر نیر از افتتاح پنج پروژه عمرانی در این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

میر فخرالدین زاهد گفت: ‌برای اجرای این پروژه‌ها 16 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که به نظر می‌رسد با بهره‌برداری از آنها فضاهای آموزشی و طرح‌های توسعه‌ای در این زمینه ارتقا یابد.

وی افزود: امسال شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داده که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی نیز به همت آموزش و پرورش بیش از 25 برنامه در این شهرستان اجرا می‌شود.

زاهد خواستار تحقق مصوبات شورای آموزش و پرورش شد و عنوان کرد:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیش از 98 درصد مصوبات آموزش و پرورش شکل اجرایی به خود گرفته است.

وی همچنین خواستار آموزش نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در استفاده صحیح از سامانه گرمایشی در مدارس شد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول