اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 44 پروژه در زرند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی 44پروژه در شهرستان زرند افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 44 پروژه در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر اظهارداشت: دهه فجر یادآور حرکت بزرگی است که الگوی انقلاب‌های اسلامی در منطقه است به برکت خون هزاران شهید محقق شد.

وی بیان داشت: با وجود توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن بیش از 30 سال است که انقلاب اسلامی ایران به مسیر خود ادامه می‌دهد و به دستاوردهای مهمی در زمینه‌های علمی، نظامی و ... دست پیدا کرده است.

کرمی با اشاره به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای برنامه‌های هنرمندانه و عالمانه گفت: در برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اجرای برنامه‌های محتوایی و اثرگذار و هنرمندانه باید مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر برگزاری با شکوه برنامه‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد: اجرای برنامه‌های جذاب و مبتکرانه در دهه فجر باید در اولویت باشد تا ماندگاری آنها در اذهان عمومی بیش از سال‌های قبل باشد.

کرمی تصریح کرد: در این ایام خجسته 44 پروژه مختلف افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها در شهرستان زرند آغاز می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد بعضی از رسانه‌ها گفت: اصحاب رسانه باید فرامین مقام معظم رهبری را سر‌لوحه کار خود قرار دهند و همواره صداقت و امانتداری را سرلوحه کار خود بدانند و از آنچه فضای این شهرستان را مشوش می‌کند، بپرهیزند.

انتهای پیام/80022/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول