اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان خبر داد

افتتاح 19 پروژه ورزشی بمناسبت گرامیداشت دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 19 پروژه ورزشی ملی و استانی با اعتباری بالغ بر 101 هزار میلیون ریال در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 19 پروژه ورزشی بمناسبت گرامیداشت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 19 پروژه ورزشی ملی و استانی با اعتباری بالغ بر 101 هزار میلیون ریال در سطح استان به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که در این پروژه‌ها 15 پروژه ورزشی آماده افتتاح و بهره‌برداری ملی و چهار پروژه دیگر در قالب استانی است.

وی همچنین با اشاره به 280 پروژه نیمه تمام ورزشی که درسطح استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است استان اصفهان با وجود توانمندی در عرصه ورزش از سرانه پایین ورزشی برخوردار است که این مهم عزم جدی را برای جبران مافات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌طلبد، هر چند که باید اذعان داشت در طی هشت سال اخیر بیش از گذشته پروژه‌های ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری رسید، اما هنوز از این حیث کمبودهایی در استان وجود دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: تشکیل مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده، رخداد بسیار مهمی محسوب می‌شود که در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به کمک اداره کل آمد.

محمدجواهری ادامه داد: لیست 280 پروژه نیمه تمام ورزشی به مجمع خیران ورزشی ارائه شده تا آن‌ها بتوانند در این راه همچنان‌که در مدرسه‌سازی خدمات ماندگاری را برجا گذاشتند، گام‌های بلندی بردارند.

وی تأکید کرد: هدف اصلی اداره کل اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، سپس برای احداث اماکن ورزشی توسعه عدالت‌محورانه را در دستورکار داریم، چراکه معتقدیم در مناطق کمتر توسعه یافته باید توجه ویژه‌ای به امکانات ورزشی داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان همچنین با اشاره به برنامه‌های ورزشی دهه مبارک فجر از مسابقه وبلاگ‌نویسی خاطرات انقلاب، همایش دوچرخه‌سواری، پیاده روی، جشن فجر سی و چهار سال با عنوان جنگ شادی در سالن مجموعه ورزشی پیروزی، برگزاری همایش جوانان و خودباوری در 15 بهمن‌ماه، همایش تجلیل از خیرین حوزه ازدواج، نشست هم‌اندیشی نخبگان جوان نمایشگاه‎های دستاوردهای علمی و پژوهشی جوانان در 25 بهمن‌ماه در میدان امام(ره)، بازید جوانان از دستاوردهای علمی و پژوهشی جوانان انقلاب با عنوان گردشگری هویت جوانان در انقلاب اسلامی نام برد.

انتهای پیام/63020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول