اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 7 پروژه آبرسانی در 6 شهر فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آبفای فارس از بهره‌برداری هفت پروژه آبرسانی این شرکت در دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

افتتاح 7 پروژه آبرسانی در 6 شهر فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس، محمدعلی قلندری با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)، امام صادق (ع) و  سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، از بهره‌برداری هفت پروژه آبرسانی این شرکت در شش شهر این استان خبر داد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب فارس در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان 78 شهر این استان، هر ساله با فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر نسبت به افتتاح تعدادی از پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرهای زیر پوشش خدمات خود اقدام می‌کند که امسال نیز در همین راستا هفت پروژه آبرسانی را با صرف اعتباری بالغ بر 27.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رساند.

این مسئول ادامه داد: این شرکت به منظور افزایش توان تولید آب شرب خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان زیر پوشش، نسبت به بهره‌برداری از هفت پروژه آبرسانی در شهرهای جهرم، ‌قطب آباد، نورآباد، ‌لار، استهبان و بهمن شامل دو چاه آهکی، دو مخزن بتنی ذخیره آب شرب با حجم 5 هزار متر مکعب، یک ایستگاه پمپاژ و 27.8 کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع با صرف اعتباری بالغ بر 27.5 میلیارد ریال اقدام می‌کند که خطوط انتقال و توزیع مورد بهره‌برداری با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن، فولادی و آزبست در قطرهای 63 تا 355 میلی‌متر اجرا شده است.

قلندری جمعیت بهره‌مند از این پروژه‌ها را 10 هزار و 750 خانوار عنوان و ابراز داشت: در راستای اهداف دولت خدمتگزار دو پروژه از مجموع پروژه‌های آماده بهره‌برداری مربوط به مسکن مهر است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم این خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی،‌ دولت خدمتگزار و شرکت آبفای فارس نیز مورد قبول خداوند و مردم استان فارس واقع شود.

شرکت آب و فاضلاب استان فارس با 78 شهر و 112 روستا، جمعیتی بالغ بر یک ‌میلیون و 600 هزار نفر را زیر پوشش خدمات آبرسانی خود دارد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول