اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز میلاد نبی اکرم(ص) انجام شد

تجلیل از قهرمان جهان در برازجان

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان و همزمان با برگزاری جشن بزرگ وحدت از صادق پاکدامن قهرمان نجات غریق جهان در برازجان تجلیل شد.

تجلیل از قهرمان جهان در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جشن بزرگ هفته وحدت در برازجان با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با گرامیداشت این دو میلاد سراسر نور اظهار داشت: با برپایی جشن‌ها و مراسم گرامیداشت اعیاد اسلامی باید فرهنگ اسلامی را در جامعه ترویج دهیم و راه مقابله با انحرافات اهمیت دادن به مناسبت‌های مذهبی است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با تبیین ابعاد و ویژگی‌های وجود پیامبر گرامی اسلام(ص) افزود: در زمانی که مردم دختران زاده خود را زنده در گور می‌کردند پیامبر(ص) به آن ها آموزه‌های دینی را ابلاغ کرد و باعث شد که همان افراد روزی چند بار به پرستش خدای خود بپردازند و از گناهان دوری کنند.

وی تصریح کرد: حضرت محمد(ص) همیشه با ملایمت و نرمی مردم را به اسلام دعوت کرد و تا قبل از تشکیل حکومت، با وجود همه دشمنی‌ها و خطراتی که برای تبلیغ اسلام بوجود می‌آمد هیچ گاه دست به شمشیر نبرده و از جنگ استفاده نکرد.

موسوی‌نژاد بیان داشت: دشمن همیشه سعی کرده با هجمه‌های مختلف به نظام اسلامی آسیب وارد کرده و در میان مردم شکاف بیاندازد و به انقلاب بدبین کند.

وی یادآور شد: امروز بیش از هر زمانی مردم به بیداری و آگاهی نیاز دارند که با بصیرت‌افزایی و با حفظ وحدت و همدلی نقشه‌های دشمنان را بشناسند و با حرکات شایسته خنثی کنند.

تجلیل از قهرمان جهان در برازجان

در انتهای این مراسم از صادق پاکدامن قهرمان ورزشی مسابقات جهانی نیز با اهدای لوح و هدایایی از طرف نماینده دشتستان تقدیر به‌عمل آمد.

صادق پاکدامن که در ماه‌های گذشته موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی نجات غریق در استرالیا شده بود در این آیین گفت: پس از تحمل مشقات فراوان و کسب مدال طلا، آن طور که انتظار داشتیم از طرف ارگان‌ها و مسئولین حمایت و تشویق نشدیم.

این ورزشکار دشتستانی ضمن تشکر و قدردانی از نماینده مردم دشتستان درمجلس بخاطر پیگیری مسائل ورزشکاران و تقدیر از وی بیان کرد: تنها درخواستی که از مسئولین داشتم کمک برای تهیه یک مسکن بود که هیچگونه همکاری نشده و امیدواریم با حمایت از ورزشکاران زمینه افتخارآفرینی‌های بیشتر برای میهن عزیزمان فراهم شود.

در این مراسم گروه تواشیح و همچنین شاعر خردسال به اجرای برنامه پرداخته و مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی و مولودی‌خوانی پرداختند.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول