اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه برگزار شد

جشن هفته وحدت با حضور شیعه و سنی در «بندر سیراف»

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ هفته وحدت با حضور شیعه و سنی در «بندر سیراف» برگزار شد.

جشن هفته وحدت با حضور شیعه و سنی در «بندر سیراف»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیراف، شامگاه دوشنبه در آیینی با حضور مردم و مسئولان اعم از شیعه و سنی، جشن هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت در «بندر سیراف» برگزار شد.

فرماندار کنگان در این آیین اظهار داشت: هفته وحدت از ابتکارات ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است که باید نسبت به تقویت وحدت اهتمام ورزیم.

تیمور یزدان‌شناس افزود: کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است و برادران و خواهران شیعه و سنی با اتحاد و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم هستند و باید با تقویت وحدت نسبت به ناکام کردن دشمنان اهتمام ورزیم.

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس نیز اظهار داشت: در کنگان شاهد وحدت بسیار خوب و ارزشمندی بین شیعه و سنی هستیم.

حجت‌الاسلام موسی احمدی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و با اشاره به بیداری اسلامی تصریح کرد: این بیداری که در سطح کشورهای اسلامی مشاهده می‌شود به برکت قرآن کریم و وجود مقدس حضرت رسول (ص) است.

وی اذعان داشت: از مؤلفه‌های مهمی که موجبات پیشرفت ایران اسلامی را رقم زده، ولایت‌مداری مردم این مرز و بوم است که از وحدت نشأت گرفته است.

حجت‌الاسلام صادق عاشوری، امام جمعه سیراف نیز ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) گفت: باید از تفرقه پرهیز کنیم و به فکر و حدت و همدلی باشیم، چراکه این وحدت است که موجب آبادانی می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول