اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

آیت‌الله نوری‌همدانی یاوری صدیق برای مقام عظمای ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله ‌العظمی نوری‌همدانی همچون استوانه‌ای مستحکم و یاوری صدیق برای رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت داشته‌اند.

آیت‌الله نوری‌همدانی یاوری صدیق برای مقام عظمای ولایت است

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان با اشاره به سفر آیت‌الله نوری‌همدانی به استان و سفر قریب‌الوقوع وی به دشتستان اظهار داشت: حضور دانشمند فرهیخته و عالم بصیر حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی در استان بوشهر قطعاً موجب خیر و برکت و مایه دل‌گرمی دوستداران امام و ولایت خواهد بود.

وی افزود: ایشان شخصیتی است که از قبل از انقلاب و از سال 1342 همواره از یاران نزدیک حضرت امام خمینی (ره) بوده‌اند و پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همچون استوانه‌ای مستحکم و یاوری صدیق برای مقام عظمای ولایت فعالیت داشته‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سفر‌های استانی ایشان در ترویج معارف اسلامی و بصیرتی مهم است؛ بی‌شک مردم ولایت‌مدار استان بوشهر از محضر ایشان کسب فیض خواهند کرد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: مواضع شفاف و به موقع ایشان در ایام فتنه و سخنرانی‌های آگاهی‌بخش این عالم فرزانه در نوع خود منحصر به‌فرد و موجب خشنودی علاقه‌مندان به اسلام، انقلاب و ولایت بود.

وی یادآور شد: بی‌شک ایشان از شخصیت‌های ماندگار در تاریخ اسلام و اذهان مردم ولایت‌مدار ایران خواهند بود و مردم استان بوشهر نیز هرگز این سفر معنوی را فراموش نخواهند کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: جا دارد که طلاب و روحانیون استان در مدت حضور ایشان تلاش وافر کنند که از راهنمایی‌های این مرجع عالیقدر بیشتر بهره‌مند شوند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه حضور ایشان را گرامی می‌داریم و برای طول عمر پر برکتش دعا می‌کنیم، گفت: مردم استان بوشهر به روحانیت و مراجع تقلید علاقه بسیار زیادی دارند و امیدوار هستیم استفاده لازم را از این حضور معنوی ببریم.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول