اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس مطرح کرد

نمایندگان مجلس از احمدی‌نژاد انتظار داشتند/ تبعات اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها‌

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس گفت: افزایش تورم و لطمه به تولید از تبعات مهم اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست.

نمایندگان مجلس از احمدی‌نژاد انتظار داشتند/ تبعات اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها‌

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جاری است و هیچ کدام از مسئولان نباید کم‌کاری کنند.

وی افزود: مردم همواره برای دفاع از نظام اسلامی حاضر و آماده بوده و هستند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات نیز به مردم ارائه شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس و بازتاب این دیدار خاطرنشان کرد: این دیدار و تعامل مثبت و سازنده با نمایندگان دارای اهمیت بسیار زیادی است و این روند باید تداوم یابد تا شاهد بهبود روند امور و پیشرفت کارها باشیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه توقع داشتیم رئیس جمهور به سخنان نمایندگان گوش بدهد، تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در مجلس باعث شد تا نمایندگان و مردم از برنامه‌های دولت دید بهتری پیدا کنند و البته نمایندگان مجلس نیز انتظار داشتند که نظرات آنها در مورد دیدگاه‌های رئیس‌جمهور شنیده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: برای خدمت به مردم که هدف مشترک مجلس و دولت است، ‌باید هم‌اندیشی و هم‌فکری بین دولت و مجلس عمیق‌تر و کاربردی‌تر شود.

وی با اشاره به بحث‌های مختلف در مورد اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: این طرح در شرایط کنونی ضرورت ندارد و بنده با اجرای این طرح مخالف هستیم.

این نماینده مجلس اذعان داشت: البته این مخالفت بدان معنا نیست که مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اصلا نباید اجرایی شود، زیرا این یک قانون است و قانون باید اجرا شود.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: از آنجایی که اهداف مرحله اول به طور کامل و آنچه که مورد انتظار بوده محقق نشده، اجرای مرحله دوم آن آثار زیان‌باری بر‌جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل در اجرای این طرح، افزایش تورم و لطمه شدید به تولید است و اکثر نمایندگان مجلس نیز در این زمینه نظر مشترک دارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول