اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قروه:

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش اتحاد دنیای اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قروه گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش اتحاد دنیای اسلام است.

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش اتحاد دنیای اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام دانش در خطبه‌های نماز جمعه امروز قروه هفته وحدت را یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) خواند و اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تبلیغ دین اسلام و به نمایش گذاشتن اتحاد و همبستگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه هفته وحدت نماد عزت و عظمت دنیای اسلام است گفت: امروز اتحاد شیعه و سنی در جهان اسلام زبانزد است و ایران اسلامی به عنوان طلایه‌دار وحدت اسلامی توانسته دین اسلام را به خوبی به جهان معرفی کند.

خطیب موقت نماز جمعه قروه با اشاره به اینکه وحدت یکی از نمادهای پیروزی هر ملت است گفت: جامعه مسلمانان باید متوجه اهمیت این موضوع باشند که عمدۀ اختلافات از سوی دشمنان اسلام دامن زده می‌شود و ما باید با بهره‌گیری از برکات هفته وحدت و الگو قراردادن سیره و خلق عظیم رسول خدا(ص)، همچون گذشته آنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذاریم.

وی با تاکید بر این نکته تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مسلمین بر کفار نیازمند هوشیاری و حرکت بر مدار وحدت است گفت: یکی از آثار و برکات وحدت اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که مردم با وحدت کلمه توانستند، دست طاغوتیان و کشورهای سلطه‌گر را از کشور عزیزمان کوتاه کنند.

حجت‌الاسلام دانش افزود: تا وحدت و یکپارچگی بین آحاد مختلف مردم وجود دارد، دشمنان با هیچ حربه و نیرنگی نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود برسند.

وی در پایان تصریح کرد: هرگاه تخم نفاق و جدایی درون جامعه گذاشته شود، بین مردم اختلاف نظرها به تغییر دیدها بدل شده و اینجاست که راه برای نفوذ دشمنان باز می‌شود.

انتهای پیام/79009/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول