اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس‌:

سند بنیادین‌ تحولی عظیم به همراه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ‌با اجرایی شدن کامل‌ سند تحول بنیادین، شاهد تحولی عظیم در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت خواهیم بود.

سند بنیادین‌ تحولی عظیم به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در جمع مدیران مدارس ناحیه یک کرمان اظهار داشت: سند تحول بنیادین از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری در آموزش و پرورش با سند تحول بنیادین کلید خورده است، گفت: باید قطار تحول بنیادین در این ریل‌گذاری حرکت و به سرمنزل مقصود هدایت شود.

‌زاهدی اجرای بندبند سند تحول بنیادین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با اجرایی شدن کامل این سند، شاهد تحولی عظیم در این بخش خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات فرهنگیان و دانش‌آموزان در تداوم انقلاب اسلامی و حضور همیشگی آنان در صحنه است. 

نماینده مردم کرمان و راور همچنین با حضور در هشتمین نمایشگاه قرآن کریم کرمان از واحد سیار تلویزیون اداره کل آموزش و پرورش بازدید کرد و گفت: گردآوری و تجهیز چنین واحدی در سطح کشور بی‌نظیر و عالی است.

وی در پایان عنوان کرد: با تجهیز این واحد سیار، آموزش و پرورش می‌تواند گام‌های مؤثری در راستای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و برنامه‌های آموزش و پرورش بردارد.

انتهای پیام/2446/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول