اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادر دست‌نشان:

بازیکنانم از جان مایه گذاشتند/ هیئت فوتبال نیازمند تحول است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم سایپا شمال گفت: بازیکنانم با وجود مشکلات مالی در بازی با فولاد یزد از جان مایه گذاشتند و نشان دادند که بی‌حاشیه‌ترین تیم حال حاضر لیگ هستند.

بازیکنانم از جان مایه گذاشتند/ هیئت فوتبال نیازمند تحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نادر دست‌نشان بعد از بازی تیمش مقابل فولاد یزد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به برتری کامل تیم سایپا شمال در بازی مقابل فولاد یزد، توانستیم با دو گل این تیم را شکست دهیم.

وی در ادامه با رضایت از بازی بازیکنانش در این بازی اظهار داشت: دیدید که بازیکنانم در این بازی تمامی تاکتیک‌های از قبل تمرین شده را به خوبی اجرا کردند، اگر در زدن ضربات نهایی کمی دقت به خرج می‌دادند، مطمئن باشید این بازی را با گل‌های زیاد می‌بردیم.

سرمربی تیم سایپا شمال با مناسب ندانستن جایگاه سایپا شمال در جدول رده‌بندی و همچنین مشکلات تیم در طول فصل خاطر نشان کرد: مشکلات مالی روی بازیکنان سایپا شمال تأثیر منفی بسزایی داشته است، به طوری که بازیکنانم در زدن ضربات نهایی دقت لازم را ندارند؛ سایپا شمال جایگاه واقعی‌اش این نیست.

دست‌نشان در پاسخ به این سئوال که چرا بازیکنان در این بازی کمی بی‌انگیزه بودند، اذعان داشت: من و همکاران خوبم تمام تلاش خود را کردیم تا بازیکنانم برای بازی آماده شوند، اما همان مشکلاتی که گفتم در کیفیت بعضی از بازیکنانم تاثیرگذار بود و امیدوار هستیم که این مشکلات هر چه سریع‌تر حل شود.

سرمربی سایپا شمال انتخابات آینده هیئت فوتبال استان را بسیار تأثیرگذار دانست و متذکر شد: هر شخصی که به عنوان مسئول این هیئت برگزیده می‌شود، باید با تفکراتی خاص و بالا به فوتبال استان نگرش داشته باشد تا بتواند خدمات شایانی به این استان کند.

وی در پایان غلامرضا بهروان را فردی قابل احترام و پرتلاش در فوتبال کشور دانست و گفت: در سال‌های اخیر هیئت فوتبال استان زحمات زیادی را متحمل شد و جا دارد که یک خسته نباشید به این افراد داشته باشم و اضافه کنم که این هیئت نیازمند تغییر است؛ این هیئت باید از حالت یکنواختی خود را جدا کند، از نیروهای جوان و کاربلد استفاده شود.

انتهای پیام/86017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول