اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور:

ثبات مدیریتی در گرو تحول نظام اداری است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور گفت:ثبات مدیریتی در گرو تحول نظام اداری و ارتقای آموزشی مدیران است و مدیران نظام جمهوری اسلامی حق ندارند، ضعیف عمل کنند.

ثبات مدیریتی در گرو تحول نظام اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، موسی مهدوی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح آموزش مدیران اظهار کرد: در بانک اطلاعاتی مدیریت کشور، تاکنون 65 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که یک هزار نفر از مدیران استان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب، افزود: در این سالها زمینه رشد برای کشور فراهم و ایران اکنون داعیه دار حکومت جهان شمول است که حاکمیت اسلامی را دنبال نقش انسان سازی و الگوسازی است.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور با اشاره به گام‌های اساسی که در راه ارتقای توان مدیران کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: از اصناف بالادستی و سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب تا قانون کشور و برنامه پنج ساله کشور همه ما را به مسیری سوق می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین وقتی نظام اداری را بخواهیم قوت و قدرت دهیم، باید چهارچوب نظام را شکل دهیم و نظام جمهوری اسلامی در کنار زیر نظام‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی به یک نظام اداری وصل است که این نظام اداری با چهار چوب کشوری ممزوج شده است.

مهدوی گفت: رهبر معظم نظام آموزش مدیران را در سال 89 امضاء و نظام اداری آموزش دستگاه‌ها را موظف به ارتقاء دانش مدیران و موظف به گزارش در مورد نظام اداری طی یک زمان بندی مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه این راهبرد برای ما مشخص شده است، افزود: امروز طرح ملی آموزش مدیران را داریم و این در حالی است که شخصیتی همچون شیخ بهایی که خود الگویی در زمینه مدیریت است در تفکر جوانان ما رسوخ نکرده و این نبوغ فکری برای جوانان ما شناخته نشده است.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور اظهار کرد: وقتی این سامانه در اصفهان آغاز به کار کند ،بسیاری از قدرت‌ها و فشارهای جانبی در استان بر طرف می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچ مدیری در جمهوری اسلامی حق ندارد وقتی به اختیار دار اداره کردن امور به جای مردم انتخاب می‌شوند، با عدم تخصص خود در حق مردم کوتاهی کند.

مهدوی با اشاره به اینکه دولت دهم این طرح و الگوی سازی را برای توسعه انسانی طراحی کرده است، افزود: در سال 91 ،300 نفر سهمیه برای هر استان اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: در این طرح تعالی معنوی مدیران و شایستگی مدیریت هر دو مد نظر است و امید می‌رود با طرح نرم افزاری ارتقاء توان مدیرتی و آموزشی شاهد ثبات مدیرتی مدیران باشیم.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور گفت: اکنون با ایجاد زیر ساخت‌ها  17 استان با این بانک اطلاعاتی لینک و اطلاعات مدیران استان به روز قابل مشاهده است.

وی همچنین خبر از ثبت نام روزانه نزدیک 7 هزار مدیر در این سامانه کشوری خبر داد.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول