اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

توسعه چهارمحال و بختیاری مستلزم تحول مدیریتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت ناکارآمد امور استان را تحت‌الشعاع خود قرار داده و عاملی شده تا فرصت‌ها و موقعیت‌های مناسب این استان از دست برود.

توسعه چهارمحال و بختیاری مستلزم تحول مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امیرعباس سلطانی پیش از ظهر در دیدار مجمع نمایندگان این استان با نماینده ولی‌فقیه اظهار داشت: متاسفانه در استان شاهد مسائل و مشکلات بسیاری هستیم و امور به درستی و سرجای خود انجام نمی‌گیرد و این می‎تواند تبعات اجتماعی سنگینی برای استان به بار آورد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل این استان عنوان کرد و افزود: در حالی که نمایندگان و مسئولان استان تلاش بسیاری برای پیگیری و دفاع از مطالبات مردم در این حوزه کرده‌اند اما هیچ کدام از این تلاش‌ها نتیجه نداده و حقوق به حق مردم استان در بخش آب ضایع شده است.

سلطانی میزان سهمیه اختصاصی آب این استان را 120 میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: این در حالی است که تاکنون هیچگونه تخصیصی به استان انجام نگرفته است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های آبخیز کشور به شمار می‎رود، گفت: این در حالی است که آبخیزترین استان کشور امروز با مشکل بحران آب روبه‌رو است و این مشکل بر بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی آن سایه افکنده است.

سلطانی با بیان اینکه مردم شهرستان بروجن در حال حاضر آب غیربهداشتی شرب می‎کنند، تصریح کرد: مردم بروجن آب غیربهداشتی شرب می‎کنند این در حالی که در تکمیل پروژه انتقال آب سبزه‌کوه که می‎تواند این مشکل را برطرف کند اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته نشده است.

این مسئول راه‌ها و جاده‌های غیراستاندارد را از دیگر مشکلات مهم این استان برشمرد و افزود: چهارمحال و بختیاری از معدود استان‎های کشور است که در حوزه راه‎ها دارای کمترین میزان توسعه یافتگی است.

وی تصریح کرد: بسیاری از جاده‌‌های این استان از استاندارد لازم برخوردار نبوده و سالانه تلفات بسیاری را به بار می‎آورد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش مدیریت و نحوه عملکرد مدیران اجرایی این استان اشاره کرد و گفت: مدیران این استان در استفاده از فرصت‌های موجود نتوانسته به درستی بهره بگیرند و همین موضوع عامل مهمی در توسعه‌نیافتگی این استان به شمار می‎رود.

سلطانی تصریح کرد: مدیریت ناکارآمد امور استان را تحت‌الشعاع خود قرار داده و عاملی شده تا فرصت‌ها و موقعیت‌های مناسب این استان از دست برود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسئله آب و راه استان برطرف نشود و نوعی تحول و پویایی در مدیریت استان شکل نگیرد نمی‌توان از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار بهره گرفت.

انتهای پیام/68004/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول