اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح پروژه‌های ورزشی خراسان جنوبی با 12 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح 3 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی با 12 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

افتتاح پروژه‌های ورزشی خراسان جنوبی با 12 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن‌رضا عمیدیان صبح امروز در نشست خبری که در ارتباط با برپایی چهارمین نمایشگاه ورزش و جوانان در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: از چند ماه گذشته برپایی نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان به مناسبت نکوداشت هفته تربیت‌بدنی برنامه‌ریزی شد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه رشته‌های نوین ورزشی برای تنوع بخشیدن به نمایشگاه در اختیار عموم علاقمندان و ورزشکاران قرار داده شده و هر کس می‌تواند در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کند.

این مسئول از حضور 70 غرفه در نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان خبر داد و افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه تلفیق بخش‌های سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان سابق است که در قالب رشته‌های ورزشی و سمن‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هدف از برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان استان را ارائه توانمندی‌های هیئت‌های ورزشی و سمن‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان و آشنایی مردم با این رشته‌ها و سمن‌ها عنوان کرد.

عمیدیان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، اجرای برنامه‌های شاد و اهدای جایزه به بازدیدکنندگان و علاقمندان را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه برشمرد.

وی از حضور غرفه اداری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: طی برگزاری نمایشگاه مدیر‌کل ورزش و جوانان استان در این غرفه حضور دارد و پاسخگوی سؤالات ورزشکاران و مردم است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از حضور غرفه‌ای با عنوان پاسخگویی به مردم و ورزشکاران در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: تمامی ورزشکاران و خانواده‌های آنها در هر زمینه‌ای که سؤال داشته باشند، می‌توانند به این غرفه مراجعه کرده و سؤالات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کنند.

عمیدیان ادامه داد: امیدواریم با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها شاهد رونق بیش از پیش ورزش در بین جوانان و ورزشکاران استان باشیم.

وی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه ورزش و جوانان خراسان جنوبی از 26 مهرماه آغاز می‌شود، گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ساعت چهار بعدازظهر تا 20 شب به روی علاقه‌مندان باز است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: غرفه‌ای تحت عنوان استعدادیابی ورزشی در نمایشگاه وجود دارد که به بحث استعدادیابی ورزشکاران در هر رشته می‌پردازد.

عمیدیان به حضور پزشکان متخصص در بحث‌های مختلف در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: متخصصان قلب، طب سنتی و غذا و دارو در نمایشگاه حضور پیدا کرده و در مورد بحث‌های ورزشی و بدن انسان مشاوره‌هایی انجام می‌دهند.

وی از افتتاح سه پروژه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال افتتاح می‌شوند و از این تعداد دو پروژه از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول