اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره درآمد شرکت آبفار زنجان خبر داد

رشد 12 درصدی حجم آب توزیعی در روستاهای زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان گفت: حجم آب توزیعی در روستاهای استان زنجان 12 درصد رشد یافته است.

رشد 12 درصدی حجم آب توزیعی در روستاهای زنجان

علی سهرابی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حجم آب توزیع شده برای مشترکین آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در سطح روستاهای تحت پوشش طی 9 ماه سال‌جاری 14 میلیون و 518 هزار متر مکعب بوده است.

وی با اشاره به اینکه حجم آب توزیع شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در روستاهای تحت پوشش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد یافته است، خاطر نشان کرد: افزایش تعداد مشترکین، شناسایی و جمع‏آوری انشعابات غیرمجاز و اضافه شدن منابع تامین آب جدید به شبکه‏های آب‌رسانی روستاها از دلایل عمده رشد حجم آب توزیعی در روستاها به شمار می‏رود.

*توزیع 2 میلیون متر مکعب آب در روستاهای زنجان

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه میزان آب توزیع شده در روستاهای شهرستان زنجان 2 میلیون و 884 هزار مترمکعب بوده است، تصریح کرد: 4 میلیون و 109 هزار متر مکعب آب نیز در روستاهای شهرستان خدابنده توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان آب توزیع شده در روستاهای شهرستان ماهنشان یک میلیون و 310 هزار متر مکعب برآورد شده است، اضافه کرد: در روستاهای شهرستان ایجرود نیز حجم آب توزیع شده یک میلیون و 601 هزار متر مکعب بوده است.

*توزیع یک میلیون متر مکعب آب در ابهر

سهرابی میزان آب توزیع شده در روستاهای شهرستان ابهر را طی 9 ماه سال جاری یک میلیون و 806 هزار متر مکعب برشمرد و افزود: حجم آب توزیعی در روستاهای شهرستان خرم‏دره نیز 589 هزار متر مکعب اعلام شده است.

وی ادامه داد: 2 میلیون و 219 هزار متر مکعب آب طی 9 ماه سال‌جاری در روستاهای شهرستان طارم توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان توزیع شده است.

*معاف بودن مددجویان از پرداخت حق انشعاب

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان اظهار داشت: بر اساس قانون بودجه سال جاری همه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی 100 درصد از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب برای یک واحد مسکونی معاف هستند.

انتهای پیام/73006/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول