اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

زنگ انقلاب در مدارس همدان نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: زنگ انقلاب در روز 12 بهمن ماه در مدارس استان همدان همزمان با سراسر کشور نواخته می‌شود.

زنگ انقلاب در مدارس همدان نواخته می‌شود

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: برای اجرای شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متعدد و متنوع در آموزش و پروش تدوین و هماهنگی‌های لازم انجام شده و برنامه روزشمار به صورت تخصصی معین شده است.

وی تصریح کرد: زنگ انقلاب به صورت نمادین در استان همدان در روز پنج‌شنبه همزمان با سراسر کشور لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) نواخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در مدارس بیان داشت: همه برنامه‌ها با توجه به نوع نگاه اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود و سعی کردیم تا نمایشگاه‌های گوناگونی را در مدارس برگزار کنیم.

حسنی‌محتشم در خصوص تعداد برنامه‌های اجرایی در مدارس استان افزود: در حدود 50 برنامه به مناسبت دهه فجر در مدارس استان همدان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر آن چیزی که در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی صورت می‌گیرد پررنگش در آموزش و پرورش بوده که خانواده و معلم و دانش‌آموز در کنار هم از برنامه‌ها استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص جشنواره فیلم فجر در استان همدان ادامه داد: جشنواره فیلم فجر فرصت بسیار خوبی است تا دانش‌آموزان بتوانند از این برنامه‌ها استقبال کنند و با نوع فیلم‌ پیام‌های آنان از نزدیک آشنا شوند.

وی در پایان سخنانش در خصوص تعداد سهمیه آموزش و پرورش از سهمیه بلیط‌های فیلم فجر عنوان کرد: تعداد بلیط‌ها هنوز مشخص نشده و قرار است تا با اداره فرهنگ و ارشاد هماهنگی داشته باشیم تا دانش‌آموزان از فیلم‌ها جشنواره فجر دیدن کنند.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول