اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

راهیابی 12 گیلانی به اردوی آب‌های آرام مردان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان از راهیابی 12 قایقران استان به پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی آب‌های آرام جوانان و بزرگسالان کشور خبر داد.

راهیابی 12 گیلانی به اردوی آب‌های آرام مردان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان با اشاره به راهیابی 12 پارو زنان مرد گیلان در اردو‌های تیم ملی، اظهار کرد: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان جوانان با حضور 12 قایقران در دو بخش کایاک و کانو از امروز هشتم بهمن جاری در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا 29 بهمن ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: جوانان کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کانادا در سال آینده و رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده می‌کنند.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان با بیان اینکه اردوهای تدارکاتی این تیم به صورت منظم در دریاچه آزادی پیگیری می‌شود، افزود: ایرج اقلیمی مدیر گیلانی تیم‌های ملی، حسین ملکی سرمربی کایاک، علی جمشیدی مربی کایاک و سیروان احمدی سرمربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

وی با اشاره به گیلانی‌های حاضر در بخش کایاک گفت: یاسین نوری، حامد محمدی و شهریار معصومی از گیلان به همراه چهار ملی‌پوش از استان‌های کرمانشاه، همدان و مازندران حضور دارند.

شعبانی، گیلانی‌های بخش کانو کانادایی را صادق درویشی، امیر عباس شجاع، بهنام صفری و رادین پیشگاه‌هادیان از گیلان به همراه ورزشکاری از گلستان عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام مردان بزرگسالان، خاطر نشان کرد: 17 قایقران در دو بخش کایاک و کانو به این اردو دعوت شدند و خود را به منظور حضور موفق در ‏مسابقات قهرمانی آسیا 2013 و بازی‌های آسیایی اینچوآن 2014 کره آماده می‌کنند. ‏

رئیس هیئت قایقرانی گیلان افزود: ایرج اقلیمی مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی کایاک، انوش عباسی و محمود ساویز مربیان کایاک و الیاس ‏اقلیمی سرمربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی تیم ملی آب‌های آرام ‏مردان بزرگسالان هستند.‏

وی با اشاره به حضور 11 قایقران در بخش کایاک بزرگسالان یادآور شد: رحمت قادری، رضوان بهجتی، سعید فضل‌اولی و علی آقا میرزایی از گیلان به همراه پاروزنانی از اصفهان، البرز، بوشهر، حسی ‏زاغلی و بابک تهران و مازندران به اردو دعوت شدند.

به گفته شعبانی، در بخش کانو کانادایی نیز محسن سعادت‌خواه از گیلان به همراه پنج ملی‌پوش از ‏تهران، کرمانشاه و ‏ مازندران جزو دعوت‌ شدگان به این مرحله از اردوی تدارکاتی هستند.‏

انتهای پیام/84002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول