اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت وحی در دیار علویان / 2

علیزاده: شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی افزایش هزار درصدی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: سال گذشته سه هزار نفر در مسابقات قرآن شرکت کردند و امسال حضور بیش از 41 هزار نفری را شاهد هستیم و شرکت‌کنندگان بیش از ‌یک‌هزار درصد افزایش یافته‌اند.

علیزاده: شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی افزایش هزار درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده ظهر امروز در نشست خبری درباره برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی مازندران، اظهار داشت: مازندران بار دیگر ثابت می‌کند که استانی قرآنی، علوی و انقلابی است.

وی افزود: در جشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و انقلاب هم ثمره و میوه قرآن است.

علیزاده یادآور شد: در انقلاب نام مازندران برجسته و ویژه است و امروز توفیق این را داریم که بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور را در استان برگزار کنیم.

وی با اشاره به این‌که آیت‌الله آملی‌لاریجانی سخنران مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن در مازندران است، گفت: وزیر ارشاد هم به عنوان سخنران مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در مازندران حضور می‌یابد.

علیزاده با بیان این‌که این مسابقات از مرحله شهرستانی و استانی آغاز شده و امروز در مرحله کشوری این مسابقات قرار داریم، یادآور شد: مسابقات مرحله شهرستانی از دهه کرامت تا ولایت با برگزاری یک‌هزار و 920 مسابقه در سراسر کشور انجام شد و 920 هزار شرکت‌کننده داشت و تعداد شرکت‌کنندگان هم نسبت به سال گذشته، به سه برابر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: 217 مسابقه هم در مرحله استانی برگزار شد.

علیزاده با اشاره به این‌که امسال شرکت‌کنندگان زیادی در مسابقات قرآن در مازندران حضور پیدا کردند، گفت: استقبال غیرقابل انتظاری را از سوی شرکت‌کنندگان شاهد بودیم.

وی افزود: سال گذشته سه هزار نفر در مسابقات قرآن شرکت کردند و امسال حضور بیش از 41 هزار نفری را شاهد هستیم و شرکت‌کنندگان بیش از یک‌هزار درصد افزایش یافته‌اند.

انتهای‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول