اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری قزوین

بودجه پیشنهادی سال 92 به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم شد

خبرگزاری فارس: شهرداری قزوین بودجه پیشنهادی سال 92 را به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم کرد.

بودجه پیشنهادی سال 92 به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور مجموعه مدیریت شهری در تالار مردمی این شورا برگزار شد.

شهرداری قزوین بودجه پیشنهادی سال 92 را در دستور کار هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم این شورا به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم کرد.

در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور مجموعه مدیریت شهری نامه‌های واصله و مصوبات کمیسیون‌های تخصصی بررسی و بودجه پیشنهادی سال 92 به این شورا تقدیم شد.

در این جلسه مجموعه مدیریت شهری در رابطه با بودجه پیشنهادی 92 نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و همچنین شهرداری قزوین اولویت‌های پیشنهادی در تدوین این بودجه را مطرح کردند.

شهردار قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه اخبار ساخت هتل در شهر قزوین برای سرمایه‌گذاران دلگرمی است، اذعان داشت: ساخت هتل در این شهر تکمیل‌ کننده پروژه‌های نیمه تمام در این شهر است که امیدواریم در سریع‌ترین زمان احداث شود.

این مسئول با بیان اینکه قزوین شهر تاریخی، فرهنگی است که ساخت هتل مهم‌ترین نقض این شهر است، عنوان کرد: با احداث این پروژه ادامه فعالیت سرمایه‌گذاران در این شهر افزایش می‌یابد بر این اساس باید این پروژه را در زمان کوتاه‌تری در این شهر به اتمام برساند.

وی اظهار داشت: باید با انجام اقدامات مؤثر بتوان گردشگران و سرمایه‌گذاران را به شهر قزوین ارتقا داد تا شاهد تحولی در بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در این شهر بود.

این مسئول با بیان اینکه تغییرات لحظه‌ای که موجب افزایش هزینه‌ها، کاهش درآمدها می‌شود، شرایط خاص پایان دولت و شورا، شرایط قزوین و موضوع فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها از جمله مؤلفه‌های تأثیرگذار در تصمیم بودجه پیشنهادی سال 92 بوده است، ابراز داشت: این بودجه با توجه به این مؤلفه‌ها با ریسک‌پذیری بالایی تهیه شده است.

نصرتی اذعان داشت: با هم‌فکری مدیران مربوطه در شهرداری قزوین، شهرداران، بخش خصوصی، کمیسیون و گروه‌های مرتبط بودجه پیشنهادی سال 92 تهیه شده است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه ممکن است رونق اقتصادی در صنعت ساختمان به وجود آید و عدد ریالی بودجه تغییر کند، متذکر شد: بر این اساس امکان افزایش، کاهش و عدم تغییر بودجه عمرانی است.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول