اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان خبر داد

تصویب بودجه 2 هزار میلیارد تومانی انتقال آب به کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان کرمان گفت: در زمینه انتقال آب خلیج فارس برای مصارف صنعتی و کشاورزی کرمان معاون اول رئیس جمهور بودجه 2 هزار میلیارد تومانی برای مطالعه و اجرای آن طی مدت چهار سال مصوب کرد.

تصویب بودجه 2 هزار میلیارد تومانی انتقال آب به کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نشستی با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، فرماندار کرمان، عضو شورای شهر و هیئت مدیره نظام مهندسی کرمان، مدیران ادارات شهرستان کرمان، امام جماعت، دهیار و اهالی روستای الله‌آباد در مسجد امام سجاد(ع) این شهرک برای بررسی مسائل و مشکلات مردم این منطقه برگزار شد.

در ابتدای این دیدار سه ساعته امام جماعت مسجد الله‌آباد مسائل و مشکلات مردم را در شهرک پدر که 12 هزار نفر جمعیت دارد، بیان کرد.

بهنام سعیدی فرماندار کرمان در این نشست اظهار داشت: مسئولان تا حد توان و اجازه قانون باید مشکلات مردم را رفع و در چارچوب قانون عمل کنند.

وی با اشاره به جمعیت 800 هزار نفری شهرستان کرمان و اعتبارات محدود افزود: ان‌شاءلله با آغاز سال جدید و تخصیص اعتبارات در سال 92 تلاش می‌کنیم تا جای ممکن مشکلات مردم شهرک پدر را رفع کنیم.

محمدمهدی زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در این نشست اظهار داشت: مسئولان استان کرمان برای رفع مسائل و مشکلات مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌برند.

وی بیان داشت: انتقال دفتر صندوق بازنسشتگی مس که 95 درصد بازنشتگان آن کرمانی هستند و حدود 100 شرکت زیر مجموعه دارد موجب ایجاد رونق اقتصادی می‌شود.

زاهدی افزود: انتقال حساب مالی آنها از بانک‌های تهران به استان کرمان مطمئنا موجب توان اعطای تسهیلات با بهره پایین از طرف بانک‌های استان کرمان می‌شود.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان توانسته کار بزرگی در مورد مشکل آب شرب و صنعتی کرمان انجام دهد، زیرا کرمان تشنه است و اگر این مسئله مدیریت و رفع نشود طی پنج سال آینده با مشکل بزرگی مواجه هستیم. 

زاهدی خاطرنشان کرد: انتقال آب شرب به کرمان از بهشت‌آباد با مصوبه یک هزار میلیارد تومانی ریاست جمهوری قطعی شده که ان‌شاءلله از ابتدای سال 92 مراحل مطالعات و اجرا آن کلید می‌خورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرمان در آینده‌ای نزدیک به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود، گفت: در زمینه فولاد و مس مصوبات 24 ماده‌ای مهمی هفته گذشته با معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به تصویب رسیده است.

وی بیان داشت: در زمینه انتقال آب خلیج فارس برای مصارف صنعتی و کشاورزی، معاون اول رئیس جمهور بودجه 2 هزار میلیارد تومانی برای مطالعه و اجرای آن طی مدت چهار سال مصوب کرد.

به گزارش فارس در این نشست نمایندگان مردم روستای الله‌آباد مشکلات مهم خود را مطرح کردند و مسئولان ادارات برق‌، آب‌، گاز، ورزش، نیروی انتظامی‌، مسکن و شهرسازی نیز در مورد رفع مشکلات توضیحاتی را ارائه دادند.

انتهای پیام/2446/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول