اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

مسئولان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مسئولان شهرستان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش دوچندان کنند.

مسئولان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه عمرانی این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: همه آحاد مردم باید در مسیر تحقق این شعارها گام بردارند.

وی به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

وی حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و ارتقای فرهنگی و نظام اداری در این زمینه را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری مؤثر دانست.

نوری‌پور با بیان این‌که اتصال جهاد اقتصادی به حمایت از کار و تولید ملی در تقویت جایگاه اقتصادی کشور نقش مهمی خواهد داشت، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و حفظ شرایط اشتغال در کشور نیز در راستای تحقق این شعارها صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اتمام پروژه‌های شهرستان خرم‌دره تا پایان دولت دهم خاطرنشان کرد: با توجه به انعقاد و مبادله موافقت‌نامه همه پروژه‌های عمرانی شهرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان باید برای تخصیص و جذب اعتبارهای مربوطه تلاش کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: با وجود این‌که امسال به دلیل مشکلات خاص در نحوه تخصیص منابع اعتباری، فعالیت عمرانی پروژه‌ها مانند سال‌های قبل چشم‌گیر نشد، ولی مدیران باید برای جذب اعتبار تلاش کنند.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی عملکرد دولت به مردم گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم است.

نوری‌پور افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای حضور پررنگ روابط عمومی دستگاه‌ها در نمایشگاه دهه فجر، همت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه به اختصاص 130 میلیارد ریال سهم شهرستان خرم‌دره در سند توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: بهره‌مندی متقاضیان از این مبالغ اعتباری در حوزه کشاورزی علاوه بر تحول بزرگ در تولید دامی، باغی و زراعی منجر به افزایش سهم اشتغال بخش کشاورزی نیز می‌شود.

در این جلسه مقرر شد که مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌دره نسبت به جذب اعتبارها همت مضاعفی داشته باشند.

همچنین مقرر شد که دستگاه‌های عمرانی شهرستان خرم‌دره نسبت به تهیه لیست درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، اقدام لازم را صورت داده و لیست‌های تهیه شده را به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای‌پیام/73001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول