اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای سرود 1375 نفری دانش‌آموزان در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: اجرای سرود 1375 نفری دانش‌آموزان در دهه فجر سال‌جاری برگزار می‌شود.

اجرای سرود 1375 نفری دانش‌آموزان در خرم‌دره

رحیم نوری‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های شوم دشمنان اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام همواره در تلاش هستند تا فرصت‌های نظام را به تهدید مبدل کنند و این مسئله از ابتدای انقلاب اسلامی مرسوم بوده است.

وی با اشاره به وظایف دلسوزان انقلاب و نظام گفت: وظیفه ما است که از انقلاب و ارزش‌های آن به ویژه از ولایت‌فقیه که اکنون نوک پیکان تمام توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است، دفاع کنیم.

فرماندار‌ شهرستان خرم‌دره با تاکید بر محوریت مردم در برگزاری مراسم دهه فجر خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان، ساماندهی و انسجام‌بخشی به این سیل خروشان است.

وی یکی از شاخص‌های انقلاب اسلامی را شاخصه دینداری و تفهیم معرفت الهی و بصیرت دینی عنوان کرد و خاطرنشان نمود: اگر انقلاب ما حاصل مرارت‌ها و سختی‌های بسیار بود این تحمل مشکلات در سایه داشتن بصیرت و آگاهی از توطئه‌های دشمنان انجام شد.

نوری‌پور افزود: مسئولان باید در رفع مشکلات مردم تمامی تلاش خود را به کار گرفته و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند و بدانند که مردم در نظام جمهوری اسلامی، انتظار بیشتری از مسئولان خود دارند.

وی با تأکید بر لزوم ولایت‌مداری و حفظ وحدت و همدلی تمامی آحاد جامعه بیان داشت: امروز حفظ و تقویت وحدت اسلامی و ملی از ضروری‌ترین امور کشور است که همگان باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

فرماندار‌ شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان ملت غیور ایران هستند که در این رابطه تمامی آحاد جامعه باید با حرکت در مسیر ولایت، این توطئه‌های را خنثی کنند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه تامین برق و نصب انشعاب مشترکین شهری و روستایی خاطرنشان کرد: پروژه سالن گوسفندپرواری 90 راسی نیز در دهه فجر سال‌جاری افتتاح می‌شود.

نوری‌پور از دیدار مسئولان شهرستانی با خانواده شهدای جهادگر در دهه فجر خبر داد و گفت: اجرای مسابقات تکواندو خواهران و برادران و همچنین ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای خانواده در کلینیک‌های مددکاری و مشاوره‌ای از دیگر برنامه‌های دهه فجر شهرستان خرم‌دره در سال‌جاری است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب در روزهای دهه فجر عنوان داشت: پروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف و متوسط در هشتمین روز از دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار‌ شهرستان خرم‌دره افزود: افتتاح پروژه احداث سالن بره‌پرواری 50 رأسی و گاو‌داری 10 رأسی و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری محسوب می‌شود.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی در مزار شهدا و مراسم غبارروبی مزار شهدای شهری خبر داد و عنوان داشت: نشست روشنگری و جلسه اقتصاد مقاومتی و همچنین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای قلعه‌حسینیه و سیستم تله متری مجتمع الوند از برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری محسوب می‌شود.

نوری‌پور به برگزاری مراسم انس با قرآن و افتتاح ساختمان‌های محرومین در دهه فجر خبر داد و بیان داشت: پروژه تامین برق مجتمع گلخانه‌ای جهاد کشاورزی نیز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات کشتی و رزمی نیز در دهه فجر سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول