اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خبر داد

رونمایی از 7 گلزار شهید قم در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: ساماندهی هفت گلزار شهید در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به اتمام رسیده و رونمایی می‌شود.

رونمایی از 7 گلزار شهید قم در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، محمد جعفری افزود: این گلزارها در بخش‌های کهک و سلفچگان و مرکزی شامل گلزار شهدای کرمجگان، ساریه خاتون، میم، قباد بزن، امامزاده عبدالله، امامزاده محسن و قبرستان نو است.

وی ادامه داد: همگی این گلزارها تک مزاری است و هزینه ساماندهی هر مزار 28 میلیون ریال است.

معاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران قم افزود: سه روستای کرمجگان با هشت مزار شهید، روستای قباد بزن با دو مزار شهید و روستای میم با پنج مزار شهید از روستاهای بخش کهک و روستای ساریه خاتون بخش سلفچگان با دو مزار شهید، روستای قلعه چم با دو مزار شهید از بخش سلفچگان ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: این گلزارها اغلب در سال جاری آغاز شده و طی چند ماه گذشته به ساماندهی رسیده است.

جعفری بیان کرد: گلزار شهدای سوم خرداد نیز جزو گلزارهایی است که با دارا بودن فضای فرهنگی در سال 90 و هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ساماندهی شد و بخشی از نمای کاشی‌کاری بیرونی گلزار باقی مانده بود که در ایام دهه مبارک فجر به اتمام می‌رسد.

وی افزود: گلزار شهدای روستای فردو نیز هم‌اکنون به اتمام رسیده و تنها کف‌سازی آن باقی مانده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی این گلزار در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

معاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اظهار کرد: هم‌اکنون 70 گلزار شهید در استان قم است که از این تعداد 28 گلزار شهید ساماندهی شده و 14 گلزار در دست ساماندهی است و مابقی هنوز احداث نشده است.

وی افزود: گلزارها به استثنای گلزار شهدای شیخان و روستای گیو طراحی شده است.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول