اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر اردل خبر داد

گرامیداشت دهه فجر با اجرای 70 عنوان برنامه در اردل

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر اردل گفت: به‌منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیش از 70 عنوان برنامه در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

گرامیداشت دهه فجر با اجرای 70 عنوان برنامه در اردل

مراد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای 70 برنامه و هشت جشن بهار بهمن در شهر اردل و سه شهر جدید التاسیس و چهار مرکز دهستان‌های پشتکوه، میانکوه، شلیل و سرخون در طول دهه فجر از جمله برنامه‌های تدوین شده در این شهرستان است.

وی افزود: جشن بزرگ انقلاب در 12 بهمن مصادف با سالروز ورود تاریخی امام به میهن، میهمانی لاله ‌ها و راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه محوری و شاخص شهرستان است.

کریمی با اشاره به چگونگی و کیفیت برگزاری جشن بهار بهمن در این شهرستان، بیان داشت: جشن بهار بهمن با همکاری ستاد دهه فجر شهرستان با صدا و سیمای مرکز استان روز دوشنبه مورخ 16 بهمن در محل سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان اردل رمز پیروزی انقلاب اسلامی را تبعیت از رهبری حکیمانه امام دانست و اذعان داشت: ولایت فقیه به یک ستون محکم برای کشور تبدیل شده و آنچه دشمن امروز در داخل و خارج کشور به شدت سعی دارد به آن برسد قداست زدایی از ولایت فقیه است.

وی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را یادآور روزهای بزرگی در تاریخ بشریت برشمرد و متذکر شد: ملت ایران در آن شرایط حساس و خطرناک در مقابل استبداد ایستادند و با رهبری امام (ره) توانستند تمامی قدرت‌های مادی و زورگو را در مقابل عظمت خود به زانو بنشانند.

کریمی با اشاره به رویکردهای دهه فجر امسال، بیان داشت: بیان ضرورت تداوم استکبار ستیزی، تشریح جایگاه و اهمیت نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب، پیروزی، بقا و تداوم انقلاب اسلامی و تبیین حضور موثر آنها در صحنه‌های مختلف برای دفع فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و نمایش افتخارات حاصل از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با حوادث و رخدادهای پس از انقلاب از رویکردهای دهه فجر امسال است.

این مسئول همچنین با اشاره به عمر 33 ساله انقلاب اسلامی و نیز چالش‌هایی که دشمن در این مدت برای انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده است، تصریح کرد: نقشی که ولی فقیه در عبور از بحران‌ها دارد با رویکرد هویت و تقویت ملی در بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نهفته است بنابراین باید نسبت به موقعیت و جایگاه انقلاب اسلامی ایران بصیرت بالایی داشته باشیم.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول