اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شیروان خبر داد

اجرای 200 برنامه به مناسبت دهه فجر در شیروان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شیروان گفت: بیش از 200 برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در دهه فجر اجرا می‌شود.

اجرای 200 برنامه به مناسبت دهه فجر در شیروان

علی‌محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با بیان اینکه بیش از 200 برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در دهه فجر اجرا می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و همایش‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین این برنامه را برگزاری مسابقات فرهنگی، مذهبی، ورزشی، برگزاری یادواره شهدا، مسابقه قرآن و عترت،جشن وارثان انقلاب حضور در نماز جمعه، غبارروبی گلزار شهدا و افتتاح طرح‌های عمرانی، گفتمان‌ها و نشست‌های سیاستی و بصیرتی، شب شعر، نمایشگاه عکس و کتاب نام برد.

محمدی تصریح کرد: انقلاب ما در حقیقت هدایتگر همه جریان‌های آزادیخواهان در سطح جهان است که اکنون به الگو تبدیل شده است.

فرمانده بسیج شیروان گفت: انقلاب اسلامی ایران محصول قیام کربلا و آرمان‌های والای امام حسین (ع) است که در راه رسیدن تعالی و پیشرفت‌ها در بخش‌های مختلف ایستاده است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود باورهای دینی در گوشه و کنار دنیا تجلی یافته است که این از برکات نظام است.

محمدی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحولات بنیادین در عرصه‌های جهانی را ایجاد کرده و با ویژگی‌های خاصی که داشته توانسته اثر گزاری لازم را داشته باشد.

وی گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب در افق زیبا و پهناور ایران اسلامی است.

فرمانده بسیج شیروان تصریح کرد: دهه فجر سالگرد بهار انقلاب اسلامی، فرصت گران‌بهای یادآوری دلیرمردی‌ها و سلحشوری‌های ملت ایران و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.

وی افزود: مردمی که با جانفشانی و از خودگذشتگی، طنین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساندند و پس از طی دشواری‌های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند.

محمدی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر همچون سال‌های گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

انتهای پیام/63001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول