اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

گرامیداشت دهه فجر با 1391 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری یک‌هزار و 391 عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت دهه فجر در این استان خبر داد.

گرامیداشت دهه فجر با 1391 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در استان چهارمحال و بختیاری دستاوردهای عظیمی را در تمامی عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی شاهد هستیم.

وی با اشاره به شعار دهه فجر سال‌جاری، بیان داشت: نهضت امام خمینی (ره)، الگوی وحدت، مقاومت و پیروزی شعار امسال انتخاب شده است.

گرجی همچنین با اشاره به محورهای انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال، افزود: چرایی رخداد انقلاب، وظایف انقلاب، تلاش‌های دشمنان انقلاب برای به انحراف کشاندن انقلاب از جمله این محورها محسوب می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تدوین 1391 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در این استان خبر داد و اذعان داشت: در سال گذشته 38 هزار عنوان برنامه در نظر گرفته شده بود و برای امسال نیز یک‌هزار و 391 برنامه در قالب 34 محور و هر روز 34 برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: برگزاری 34 همایش میدان انقلاب، اجرای 34 جنگ شادی در 34 کانون و مدرسه، اجرای 34 جشن انقلاب در 34 مدرسه قرآنی، برپایی 34 پیاده‌روی عمومی و برگزاری 34 راهپیمایی در 34 نقطه این استان از جمله این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

گرجی از رونمایی دو جلد کتاب همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: کتاب 34 نکته ناب پیرامون انقلاب با تیراژ 6 هزار جلد و کتاب شکوه انقلاب 34 و تحلیل بر عناوین دهه فجر با 2 هزار جلد رونمایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرکرد از میدان انقلاب آغاز و به طرف میدان 12 محرم، چهارراه بازار به سمت میدان امامزاده دو معصوم (ع) شهرکرد برگزار خواهد داشت.

وی از فعالیت 198 کمیته اجرایی و 9 ستاد شهرستانی خبر داد و گفت: 19 ستاد بخشی با 247 کمیته، 14 ستاد شهری و 365 ستاد روستایی با داشتن یک‌هزار و 424 کمیته در روستاها برای اجرای برنامه‌های دهه فجر اعلام آمادگی کرده‌اند و ستادهای روستایی نیز برای ورود امام، مهمانی لاله‌ها و راهپیمایی یوم‌الله برنامه ویژه خواهند داشت.

انتهای پیام/68006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول