اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

1900 برنامه برای ایام‌الله دهه فجر در اصفهان تدارک دیده شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:گفت: یک‌هزار و 900 برنامه در قالب 24 کمیته و 28 ستاد شهرستانی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

1900 برنامه برای ایام‌الله دهه فجر در اصفهان تدارک دیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان جعفر عسگری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با آغاز دهه فجر امسال پنجاهمین سال آغاز نهضت امام خمینی(ره) را پشت سر می‌گذاریم که لازم است در طول سال و به ویژه در دهه فجر اندیشمندان، مسئولان و هنروران به اهداف انقلاب اسلامی بپردازند و دستاوردهای داخلی و خارجی و نقش روحانیت در وقوع انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند.

وی افزود: دشمن در دراز مدت از ابزارهای مختلفی برای شکست انقلاب استفاده کرده است چرا که نمی‌تواند پویایی اسلامی را در جهان با محوریت ایران تحمل کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد: دشمنان هر روز سناریوی جدید برای فتنه بر علیه ایران طراحی می‌کنند که لازم است با وفاق، وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت‌فقیه آنها را پشت سر بگذاریم تا وعده خداوند که پس از هر سختی آسانی است را به چشم ببینیم.

وی ادامه داد: با توجه به هم زمانی ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) لازم است با همدلی و به صورت منسجم برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنیم.

عسگری تصریح کرد: در این راه مسئولان باید از جزیره‌ای عمل کردن و تمرکز ذهنیت‌ مردمی بر فعالیت ارگانی خاص دوری و به صورت کلان این خدمات به نمایش بگذارند که مجموعه دایمی نمایشگاه‌ها نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: ترسیم صادقانه فعالیت‌های کشور همواره باعث حمایت مردم از نظام شده است و در دهه فجر نیز باید واقعیت‌ها را به مردم به خصوص نسل جوان انتقال دهیم چرا که ایام دهه فجر و 22 بهمن زمینه ساز مشارکت مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: مدیران ارگان‌های مختلف باید بکوشند با فعالیت‌های نشاط برانگیز به گونه‌ا‌ی برنامه ریزی کنند که شیرینی این پیروزی برای قشر مستضعف نیز قابل لمس باشد و به طور مثال می‌توان بازارچه اجناس ارزان‌قیمت در کنار جشن‌های پیروزی انقلاب برقرار کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه فجر اضافه کرد: یک‌هزار و 900 برنامه در قالب 24 کمیته و 28 ستاد شهرستانی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

عسگری اضافه کرد: بزرگداشت سالروز ورود امام(ره)، برگزاری همایش‌های بین‌المللی عفاف و حجاب و ادیان الهی، سرکشی به خانواده شهدا و آسایشگاه جانبازان، برگزاری جشن‌های انقلاب در دانشگاه‌ها و مدارس از جمله برنامه‌های ویژه دهه فجر سال جاری است.

وی با بیان اینکه لازم است ارگان‌های مربوطه نیز برنامه‌هایی برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در پاسخ‌گویی به شبهات و بیان دستاوردها برای دانشجویان، بیندیشند، گفت: هنوز سازمان مشخصی برای سرکشی منظم و بدون تبعیض از خانواده های شهدا و آسایشگاه جانبازان نداریم و این مسئله بسیار ضروری است که به جای بازدیدهای مجزا دیدارهای دسته جمعی را برنامه‌ریزی کنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با تقدیر از نمایشگاه سمپوزیوم حجمی آثار دفاع مقدس افزود: هنوز میدان امام اصفهان خالی از نمادهای انقلابی است و این موضوع سبب شده که نقاط محوری انقلاب در اصفهان به دست فراموشی سپرده شود.

وی اضافه کرد: لازم است  نمادها و تندیس ها در نقاط تاثیرگذار مانند میدان انقلاب اسلامی به منظور احیای دوران انقلاب و دفاع مقدس نصب شود.

عسگری با اشاره به برگزاری مراسم‌های انقلابی در میدان امام (ره) تاکید کرد: چندگانه بودن مدیریت میدان امام مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است و نیاز به یک مدیریت واحد محسوس است، در این باره جلسات مختلفی تشکیل داده‌ایم و قضیه کارشناسی شده و عملیاتی شدن آن به شهرداری واگذار شده است.

وی ادامه داد: میدان امام علی(ع) برای برگزاری مراسم های ملی و مذهبی به عنوان دومین نقطه تجمع پیش بینی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به مشکلات مالی نهادهایی ماننند سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: انتظار نهادهای غیر دولتی مانند شورای هماهنگی این است که بخشی از بودجه به آنها اختصاص داده شود و پیشنهاد می‌کنم برخی شرکت‌ها را به عنوان پشتوانه دایمی البته تحت نظارت دولت به نهادهای غیر دولتی واگذار کنند.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول