اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

36 طرح راهسازی و راهداری در دهه فجر در کشور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره‌برداری 36 طرح راهسازی و راهداری همزمان با دهه مبارک فجر در استان‌های سراسر کشور خبر داد.

36 طرح راهسازی و راهداری در دهه فجر در کشور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد صادقی ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه به استان مرکزی و بازدید از پروژه‌های راهسازی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از 19 هزار و 905 کیلومتر راه اصلی، بزرگراه، آزاد راه و ریلی است که با صرف اعتباری بالغ بر 22 هزار و 508 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا قبل از دهه فجر انقلاب اسلامی 18 پروژه اصلی و بزرگراه به طول 733 کیلومتر در نقاط مختلف کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

به گفته وی اعتبار تخصیص یافته به منظور اجرای این پروژه‌ها 17 هزار و 603 میلیارد ریال بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 29 هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه، آزاد راه و انواع شبکه ریلی در کشور در دست ساخت قرار دارد، بیان داشت:  وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر پروژه‌های بسیار بزرگی را در دست اجرا دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل جاده‌ای در کشور خواهیم بود.

صادقی  در سفر یک روزه خود به استان مرکزی از پروژه‌های راهسازی استان شامل بزرگراه کنار گذر ساوه (متصل کننده آزادراه ساوه تهران به ساوه همدان) به طول 28 کیلومتر، پل قره‌چای ساوه، محور آوه به قم، کنار گذر شمالی اراک، تقاطع غیر هم‌سطح کنار گذر شمالی و پل تقاطع ازنا به شازند بازدید و کلنگ احداث پل روگذر دوراهی بروجرد ملایر را بر زمین زد. 

انتهای پیام/87002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول