اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های فرهنگی از وظایف خود در قبال ترویج حجاب و عفاف غافل نشوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های فرهنگی به منظور ترویج حجاب و عفاف در مجامع عمومی، میادین و معابر اقدام به نصب تابلوها، احادیث و روایات کنند.

دستگاه‌های فرهنگی از وظایف خود در قبال ترویج حجاب و عفاف غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه کارگروه بانوان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار این استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان شاغل در نهادها و ادارات برگزار شد.

غلامعلی رضوانی در این نشست تقارن هفته وحدت با دهه پر فروغ فجر را مهم عنوان کرد و گفت: توجه به محتوای برنامه‌ها امری ضروری است در این دهه باید برنامه ستاد دهه فجر استان فعال و برنامه‌های شاد و جاذبی را در این ایام داشته باشند.

 سابقه فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه فجر موثر است

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر را نیازمند سابقه فرهنگی دانست و گفت: با توجه به وضعیت کنونی لازم است همه دستگاه‌های فرهنگی و غیر فرهنگی با همکاری و همدلی برنامه در خور شأن در این دهه را اجرا و به جهانیان و دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم که در تمامی شرایط پیرو ولایت فقیه و رهبری هستیم.

رضوانی لزوم اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را ایجاد نوآوری و تغییر و تحول در برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: مسئولان و متولیان اجرایی در این دهه برنامه‌های متفاوت و در خور شأن استان و کشور برای انعکاس جهانی را در دستور کار خود داشته باشند.

دستگاه‌های فرهنگی برای کاهش معضلات به میدان آیند

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی به منظور رعایت هنجارها، حجاب و عفاف در مجامع عمومی،  میادین و معابر اقدام به نصب تابلوها، احادیث و روایات به منظور انعکاس بهتر و جلوگیری از ناهنجاری‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها کنند.

این مسئول سیاسی اذعان کرد: کمیته‌های پنج گانه و زیر مجموعه کمیته بانوان و خانواده طرح‌ها و برنامه‌ها را به صورت کارشناسی و دقیق به کار گروه بانوان و خانواده اعلام کنند تا بعد از تصویب نهایی به شورای توسعه برنامه‌ریزی ارجاع داده می‌شود.

رضوانی به فرامین مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: معظم‌له فرموده‌اند که در پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل نقش زنان را مؤثرتر از مردان دانسته است.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول