اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

برگزاری 50 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از برگزاری 50 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش خبر داد.

برگزاری 50 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان با تاکید بر لزوم برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع تاریخی در ایران اسلامی است و بزرگداشت این ایام امری لازم است.

وی افزود: خدمات نظام اسلامی به مردم در جای‌جای میهن اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست و امروز شاهد امکانات رفاهی در تمام مناطق هستیم.

شهردار آبپخش از برگزاری 50 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی بخشی از این برنامه‌هاست.

موسوی تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر باید به صورت مردمی برگزار شود و امیدوار هستیم با مشارکت مردم شاهد افزایش کیفیت برنامه‌های دهه فجر باشیم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون 13 طرح عمرانی و زیرساختی به طور همزمان در شهر آبپخش در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها مهم‌ترین برنامه شهرداری است.

شهردار آبپخش گفت: از همه امکانات و توانمندی موجود برای رشد و توسعه آبپخش و بهبود مبلمان شهری بهره می‌بریم و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول