اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

ویزیت رایگان بیماران در زنجان به مناسبت دهه مبارک فجر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برنامه‏های دهه مبارک فجر گفت: بیمارستان‏های دولتی در دهه مبارک فجر بیماران را رایگان ویزیت می‏کنند.

ویزیت رایگان بیماران در زنجان به مناسبت دهه مبارک فجر

سعید حسینی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: برنامه‏های دهه مبارک فجر با تنوع و کارایی بیشتری نسبت به ادوار گذشته برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه برنامه‏های شاخصی برای دهه مبارک فجر برنامه‏ریزی شده است، افزود: توجه به ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در برنامه‏ها مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان میثاق با امام و رهبری را برنامه مهم در دهه مبارک فجر عنوان کرد و ادامه داد: برنامه تجدید میثاق با آرمان‏های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران همواره مورد توجه است.

*شهروندان انقلابی زنجان در همه ادوار تاریخ انقلاب در خط مقدم بوده‏اند

وی حضور گسترده مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن را یادآور شد و گفت: شهروندان انقلابی زنجان در همه ادوار تاریخ انقلاب در خط مقدم بوده‏اند.

حسینی با بیان اینکه در زمان جنگ هشت ساله دفاع مقدس مردم زنجان همیشه پایبند انقلاب بودند، افزود: در شرایط سخت تهدید صدام مردم زنجان حضور فعالی در صحنه داشتند.

*عطر افشانی و گلباران مزار شهداء از برنامه‏های ثابت دهه مبارک فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به برنامه گلباران مزار شهداء اشاره کرد و خاطر نشان کرد: عطر افشانی و گلباران مزار شهداء از برنامه‏های ثابت دهه مبارک فجر در همه شهرستان‏های استان است.

حسینی محافل انس با قرآن کریم را یکی از برنامه‏های مهم دینی در دهه مبارک فجر عنوان کرد و یادآور شد: توجه به ابعاد مختلف قرآن کریم باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تجلیل از خانواده شهداء را از دیگر برنامه‏های دهه فجر یاد کرد و ادامه داد: تجلیل از خانواده شهداء دین بزرگی است که باید همه ساله ادا شود.

وی شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه در دهه مبارک فجر را مهم ارزیابی کرد و افزود: در نماز جمعه جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

حسینی به برپایی نمایشگاه‏های مختلف فرهنگی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: نمایشگاه‏های متنوعی برای اقشار مختلف جامعه برنامه‏ریزی شده است.

انتهای پیام /73002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول